اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ برتر والیبال| تابش‌نژاد: تمام فکر ما ارائه بازی‌های خوب در پلی‌آف است

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: از حالا تمام فکر مجموعه ما ارائه بازی های خوب در مرحله پلی آف است.

لیگ برتر والیبال| تابش‌نژاد: تمام فکر ما ارائه بازی‌های خوب در پلی‌آف است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجید تابش نژاد پس از شکست 3 بر یک تیم والیبال شهرداری ورامین مقابل شهداب یزد در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار داشت: بازی هایی که صبح برگزار می شود برای بازیکنان هر دو تیم سخت است. صعودمان قطعی شده و فقط آمدیم که یک بازی خوب مقابل شهداب برگزار کنیم.

وی ادامه داد: شهداب تیم خوبی است و نفرات خوبی در اختیار دارد. در خیلی از لحظات بازی شرایط برابر بود و در ست چهارم هم از حریف پیش بودیم، اما بازنده شدیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: از حالا تمام برنامه ریزی ما برای پلی آف است، چون مهمترین بازی ها در آن مرحله است. تمام فکر و ذکر مجموعه ما ارائه یک نمایش خوب در پلی آف است. در این مرحله همه تیم ها شانس دارند و نمی توان چیزی را از قبل پیش بینی کرد. 

تابش نژاد درمورد آمادگی بازیکنانش عنوان کرد: شرایط کلی ما خوب است. فقط چند بازیکن مصدوم داشتیم و اگر آنها برسند دست مان برای بازی های پیش رو باز خواهد شد و می توانیم توان واقعی خود را نشان دهیم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول