اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بازیکن جدید پیکان: شرایط خوبی در قطر داشتم/ برای بیشتر دیده شدن به این تیم آمدم

بازیکن جدید تیم فوتبال پیکان گفت: با وجود شرایط خوبی که در قطر داشتم به دلایلی تصمیم گرفتم به ایران بازگردم و برای پیکان بازی کنم.

مسلم مجدمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره دلایل فسخ قراردادش با باشگاه المعیذر قطر و عقد قرارداد با باشگاه پیکان اظهار داشت: شرایط خوبی در تیم المعیذر داشتم اما به دلیل اینکه تنها 6 بازی تا پایان لیگ دسته اول قطر باقی مانده و در صورت بازنگشتن به ایران با اتمام این مسابقات باید مدت‌ها بیرون می‌ماندم، از بندی در قراردادم که اجازه می‌داد هر زمان دوست دارم آن را فسخ کنم استفاده کرده و با فسخ قراردادم از المعیذر جدا شدم.

وی افزود: هرچند از 3-2 تیم دیگر لیگ برتری هم پیشنهاد داشتم اما پس از صحبت با مهدی تارتار تصمیم گرفتم به پیکان بیایم. یکی دیگر از دلایلی که سبب شد این تیم را انتخاب کنم، این بود که در لیگ ایران بیشتر دیده می‌شوم.

هافبک جدید پیکان درباره ارزیابی خود از شرایط فعلی تیم پیکان توضیح داد: تمرینات ما در قطر بیشتر مواقع با دیدارهای لیگ‌ برتر ایران همزمان بود و به همین دلیل فرصت چندانی برای تماشای بازی های لیگ کشورمان نداشتم اما پیکان تیم خوبی است که مربی فنی مثل مهدی تارتار را روی نیمکتش دارد.

مجدمی اضافه کرد: پیکان تیم جوانی است که در نیم‌فصل اول لیگ هم عملکرد خوبی داشت. یقین دارم وضعیتش در دور برگشت بهتر می‌شود زیرا به جز من قرار است چند بازیکن دیگر به پیکان اضافه شوند تا تیم در نیم فصل دوم تقویت شود.

وی درباره جوان بودن پیکان گفت: این تیم در نقل و انتقالات بسیاری از نفرات فصل گذشته خود را از دست داد و کاملاً جوان شد. نفرات جدیدی به این تیم آمدند که نتیجه‌ گرفتن با آنها نیاز به زمان داشت. به همین دلیل تصور می‌کنم وضعیت پیکان در نیم‌فصل دوم خیلی بهتر خواهد شد.

هافبک اسبق صنعت نفت آبادان درباره هم‌تیمی شدن مجدد با محمد دریس و رضا جبیره خاطرنشان کرد:‌ آنها از رفقای قدیمی من هستند و از تیم‌های پایه صنعت نفت با هم بالا آمدیم. خیلی خوشحالم این بار در پیکان با دریس و جبیره هم‌بازی می‌شوم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول