اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ برتر والیبال| طلوع کیان: تیم را دوازدهم تحویل گرفتم و در نهایت یازدهم شدیم

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: زمانی که هدایت خاتم را برعهده گرفتم این تیم دوازدهم بود و حالا با کسب رتبه یازدهم تیم را تحویل می دهم.

لیگ برتر والیبال| طلوع کیان: تیم را دوازدهم تحویل گرفتم و در نهایت یازدهم شدیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا طلوع کیان پس از شکست 3 بر یک تیم والیبال خاتم اردکان مقابل شهرداری گنبد در هفته سی ام رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور و مسب عنوان یازدهم اظهار داشت: بازی امروز کیفیت فنی بالایی داشت. گنبدی ها از ترکیب اصلی خود استفاده کردند. جایگاه ما با هر نتیجه ای در این مسابقه تغییر نمی کرد، اما گنبدی ها دوست داشتند هفتم باشند و کارشان در پلی آف راحت تر باشد.

وی با بیان اینکه گنبدی ها شایسته حضور در جمع 8 تیم برتر بودند، خاطرنشان کرد: ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم. می دانستیم که گنبدی ها والیبال را بلدند. در نیم فصل و در شرایطی که تیم در رده دوازدهم بود تیم را تحویل گرفتم و بسیار تلاش کردیم. در نهایت یک پله صعود کردیم. می دانستیم که حضورمان در جمع 8 تیم برتر بسیار سخت است، چون سایر تیم ها هم خود را تقویت کرده اند.

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: دوست داشتیم که صعود بیشتری داشته باشیم، اما واقعاً شرایط برای ما فراهم نشد. برخی تیم ها در نیم فصل چند میلیارد هزینه کردند و در نهایت به جمع 8 تیم برتر هم راه پیدا نکردند. مشکلاتی داشتیم و باید به مدیران تیم و بازیکنان خسته نباشید بگویم.

طلوع کیان عنوان کرد: عملکردمان بد نبود. مدیران برای سال آینده در حال برنامه ریزی هستند تا زمان را برای بستن تیم از دست ندهیم و با مشکلات مالی که امسال روبرو بودیم، مواجه نشویم. خاتم سابقه حضور در جام باشگاه های آسیا و جهان را دارد و مردم اردکان دوست ندارند زیاد ببازند. مدیران در حال برنامه ریزی هستند و امیدوارم سال آینده شاهد تیم قدرتمندی از اردکان باشیم.

وی درمورد نخستین تجربه سرمربیگری اش در لیگ برتر والیبال، تصریح کرد: من در والیبال پله پله جلو آمدم؛ ابتدا آنالیروز باشگاه بودم و توانستم با تیم باشگاهی ام قهرمان ایران و آسیا شوم. سپس آنالیزور تیم ملی شدم  و عناوین مختلفی کسب کردم. پس از آن به عنوان مربی در رده باشگاهی کارم را دنبال کردم و سپس به مربیگری تیم ملی رسیدم. من به پله پله صعود کردم ایمان دارم. کسی که بخواهد نفر اول باشد باید رشد کند و این موضوع زمان بر است. کسی که یک شبه سرمربی شود نمی داند سایر نفرات چه می کنند.

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان عنوان کرد: سرمربیگری با تمام کارهایی که قبلاً کرده ام متفاوت است. 4 بازی در پیکان سرمربی بودم و توانستم 2 پیروزی کسب کنم. آنها دوست داشتند که به فینال راه پیدا کنند، اما سرلوحه کار من صداقت است و فکر می کنم با عدم صعود پیکان به جمع 8 تیم برتر خیلی چیزها مشخص شد. آنها چند میلیارد هزینه کردند، اما اعتمادی وجود نداشت. مدیران باید به مربیان اعتماد کنند و از طرفی من هم نمی توانم قول بیخود بدهم. 

طلوع کیان افزود: از روزی که به خاتم آمدم گفتم تلاش می کنم تا بهترین نتیجه را بگیریم و مدیران هم پذیرفتند. سرمربیگری را شروع کردم و دیگران باید درمورد عملکردم صحبت کنند. من هزینه می کنم و حتی به خارج از کشورم هم می روم تا بازی های سطح بالای اروپایی را ببینم و نکاتی یاد بگیرم. هیچکس کامل نیست و باید در لیگ برتر کسب تجربه کنم و پله پله بالا بروم. قراردادم با خاتم تمام شد و برای فصل آینده هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول