اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

مربی یونانی مهرام: بازیکنان ایران مستعد هستند، باید روی ذهنیت آنها کار کرد/ ترافیک تهران به من استرس می‌دهد

مربی یونانی تیم بسکتبال بانوان مهرام گفت: ایران بازیکنان مستعدی دارد که باید فقط روی ذهنیت آنها کار شود.

مربی یونانی مهرام: بازیکنان ایران مستعد هستند، باید روی ذهنیت آنها کار کرد/ ترافیک تهران به من استرس می‌دهد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم بسکتبال بانوان مهرام علاوه بر جذب بازیکن خارجی در لیگ برتر، امسال به عنوان نخستین تیم لیگ برتری از مربی خارجی نیز بهره می‌برد. کاترینا حاجی داکی مربی یونانی مهرام است که از مرحله پلی‌آف به این تیم اضافه شده و تجربیات خود را در اختیار کادر و بازیکنان قرار داده است.

این مربی یونانی در گفت‌وگو با فارس، درباره حضورش در ایران و اینکه چطور پیشنهاد کار در ایران را پذیرفت، اظهارداشت: زمانی که پیشنهادم را از مهرام دریافت کرده بودم شک داشتم که قبول کنم یا خیر چرا که من در کشورهای زیادی به عنوان مربی فعالیت داشتم و تجارب زیادی کسب کرده بودم اما در مورد مهرام نمی‌دانستم قبول کنم یا خیر.

وی افزود: بعد از آن در مورد باشگاه مهرام، پتانسیل‌ها، اهداف و چشم‌انداز این تیم تحقیق کردم. همین طور با همکاران و دوستانم که در ایران تجربه زندگی داشتند، مشورت کردم و از آنها پرسیدم زندگی در ایران چه شکلی است‌.

حاجی داکی درباره اینکه آیا کسانی که با آنها مشورت کردید در ایران فعالیت داشته‌اند، عنوان کرد: از دوستانم در قطر بودند که مدت‌های زیادی در ایران زندگی کرده بودند. بعد از آن تحقیق کوچکی از ایران و باشگاه مهرام کردم. این واقعا یک چالش بزرگی برای من بود. با خودم فکر کردم اگر این چالش را بپذیرم، به ایران بیایم و به بازیکنان تغییر ذهنیت را آموزش دهم در واقع وظیفه خودم را به عنوان مربی انجام داده‌ام.

این مربی یونانی در ادامه صحبت‌های خود در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه بازیکنان ایران با پوشش اسلامی بازی می‌کنند، بعد از حضورتان در ایران و فعالیت در مهرام، شرایط را چطور ارزیابی می‌کنید، گفت: وقتی که به کشورهای مختلف با فرهنگ‌های گوناگون سفر می‌کنم به شرایط موجود احترام می‌گذارم. می‌دانم برای خیلی از بازیکنان شاید سخت باشد اما وقتی تبدیل به عادت شود آن را حس نمی‌کنند.

حاجی داکی ادامه داد: امکانات، تسهیلات باشگاه و همین طور برنامه‌ریزی تیم مهرام برای من بسیار مهم بود. وقتی دیدم بازیکنان مستعد هستند گفتم باید از نظر ذهنی روی آنها کار کنم تا همه چیز را کنار هم بچینم.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه مهرام خیلی خوب در لیگ ظاهر شده و پیش‌بینی شما برای کسب عنوان قهرمانی چیست، خاطرنشان کرد: ۴ تیم حاضر در نیمه‌نهایی خوب و هم سطح هستند. به بازیکنانم همیشه می‌گویم بازی صفر - صفر شروع می‌شود و هیچ بهتر و بدتری بین تیم‌ها نیست. انتظار من و آنچه پیش‌بینی می‌کنم این است که بازی‌هایی در سطح بالا خواهیم داشت. مطمئنا بازیکنان داخل زمین و آنهایی که از بیرون تماشاگر هستند از مسابقات لذت خواهند برد. امیدوارم تیمی که بهتر بازی می‌کند برنده شود.

مربی یونانی مهرام درباره اینکه شرایط زندگی در ایران را چطور می‌بینید و آیا از مناطق توریستی بازدیدی داشته‌اید یا خیر، یادآور شد: خیلی وقت نکردم مکان‌های دیدنی تهران را ببینم چون دائم سر تمرین هستم. بیشترین چیزی که در تهران به من استرس می‌دهد ترافیک است، این موضوع حل شود هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی همچنین درباره مدت زمان حضورش در ایران، اظهار داشت: چند روز بعد از پایان مسابقات در تهران خواهم بود تا با فدراسیون چند برنامه را هماهنگ کنم. امیدوارم که بتوانم موثر باشم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول