اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیرعامل شاهین بوشهر: کمالوند گفت به تیم دیگری نمی‌روم/مسئولان خواهان ادامه همکاری با او هستند

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: مسئولان و مدیران شهری و استانی خواهان حضور کمالوند و ادامه همکاری با او هستند.

مدیرعامل شاهین بوشهر: کمالوند گفت به تیم دیگری نمی‌روم/مسئولان خواهان ادامه همکاری با او هستند

سعید مسیگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اعلام کناره گیری فراز کمالوند از هدایت شاهین بوشهر اظهار داشت: طی صحبت‌هایی که شب گذشته با هم انجام دادیم قرار شد ظرف فردا و پس فردا مشکلات مالی تیم و تامین نقدینگی برای جذب بازیکن و تقویت تیم را برطرف کنیم. اطلاعی از اعلام خداحافظی کمالوند ندارم. او فقط به من گفت از کار کردن خسته‌ام و قصد رفتن به تیم دیگری را ندارم.

وی با اشاره به پرداختی‌های شاهین بوشهر عنوان کرد: ما 30 تا 40 درصد به اعضای تیم پرداختی داشتیم و از این بابت شرایط خوبی نسبت به سایر تیم‌ها داریم. سعی می کنیم تا چهارشنبه هم پرداختی‌ها را به 50درصد برسانیم.

مدیرعامل شاهین شهرداری بوشهر گفت: موضعی در مورد جدایی کمالوند نداریم. او همچنان سرمربی ما است و تا آخر فصل با ما قرارداد دارد. خواسته‌هایی در مورد مسائل مالی و تقویت تیم داشت که در تلاشیم تا طی یکی دو روز آینده این مشکل مرتفع شود. مجموعه شاهین شهرداری، مسئولان و مدیران شهری و استانی خواهان حضور کمالوند و ادامه همکاری با او هستند و ان‌شاالله کمک می‌‌کنند تا مشکلات تیم برطرف شود. قطعا برای حفظ کمالوند تلاش می‌کنیم. خودش هم روز اول تعهد داد که امسال به ما کمک کند و امیدواریم تا آخر فصل این همکاری ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول