اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

بهره‌گیری جمعیت هلال احمر از منجیان غریق و غواصان به عنوان «نیروی همیار»

طبق توافق صورت گرفته میان فدراسیون نجات غریق و غواصی با جمعیت هلال احمر قرار است از این پس این سازمان از کمک منجیان به عنوان «نیروی همیار» بهره‌مند شود.

بهره‌گیری جمعیت هلال احمر از منجیان غریق و غواصان به عنوان «نیروی همیار»

به گزارش خبرگزاری فارس، تعامل فدراسیون نجات غریق و غواصی و جمعیت هلال احمر ایران در راستای استفاده از نیروهای نجات غریق و غواصیِ مورد تایید و آموزش دیده این فدراسیون موضوعی بود که در نشست مهدی حیدری رئیس فدراسیون با همایون یوسفی معاون پارلمانی جمعیت هلال احمر مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

فعالیت های فدراسیون نجات غریق و غواصی کاملا همسو با اهداف امداد رسانی و بشردوستانه جمعیت هلال احمر است و به همین دلیل پیش از این هم نشست ها و تعاملاتی میان مدیران آنها انجام شده بود اما این برای نخستین بار است که چنین نشستی و اهداف آن با حضور مسئولی در سطح معاونت پارلمانی جمعیت هلال احمر پیگیری شد. 

این نشست در محل سازمان جمعیت هلال احمر و با هدف مشارکت نیروهای آموزش دیده و با تجربه فعالِ نجات غریق و غواصی در فعالیت های اجتماعی، امدادی و خدمات مورد نیاز سازمان جمعیت هلال احمر و در مجموع استفاده از ظرفیت های فدراسیون های نجات غریق و غواصی برگزار شد و به این نتیجه منجر شد که ناجیان غریق و غواصان به عنوان «نیروی همیار» با این سازمان همکاری داشته باشند. 

در این زمینه بهره مندی از توانایی های تجربی و علمی ناجیان و غواصان به عنوان نیروی همیار با توجه به در پیش بودن نوروز ۱۴۰۰ و تعطیلات تابستانی بعد از آن مورد تاکید قرار گرفت. 

همچنین مقرر شد که جمعیت هلال احمر از کمک های نیروهای همیار در رخدادهای طبیعی مانند سیل و زلزله هم بهره مند شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول