اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

رهبری: قراردادها به اندازه هزینه رفت ‌و آمدمان است/ 10 سال است به دنبال سالن هستیم

ملی پوش شمشیربازی گفت: قراردادها در لیگ به اندازه هزینه رفت و آمدمان است و نمی‌توان زیاد روی مبلغ آن مانور داد.

رهبری: قراردادها به اندازه هزینه رفت ‌و آمدمان است/ 10 سال است به دنبال سالن هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ محمد رهبری در مورد شکست تیم اشتاد سازه مقابل دانشگاه آزاد و نایب قهرمانی این تیم اظهار داشت: ما دو بازیکن بزرگسال داشتیم که یکی از آنها هم مصدوم شد و نتوانست مسابقه دهد و به همین دلیل در کسب نتیجه به چالش خوردیم. هرچند انتظارمان بیش از این بود.

وی در مورد کیفیت برگزاری لیگ و کم بودن مسابقات گفت: مسابقات خیلی خوب بود و ما را به چالش کشید. در مورد کم بودن زمان لیگ هم این اتفاق به خاطر شیوع ویروس کرونا بود و نمی‌توانستیم هر هفته مسابقه برگزار کنیم.

ملی‌پوش شمشیربازی با اشاره به قراردادها در شمشیربازی عنوان کرد: مبلغ قراردادها به اندازه رفت و آمدمان است و نمی‌توان زیاد روی آن مانور داد. من حتی سال گذشته نیز چیزی دریافت نکردم.

رهبری در مورد اینکه آیا قرار است سالن به شمشیربازی داده شود یا خیر، تاکید کرد: از بیان کردن این موضوع دیگر خسته شده‌ایم. ۱۰ سال است می‌گوییم و فعلا کاری صورت نگرفته است. قول‌هایی داده شده و امیدواریم عملی شود.

وی در مورد حضور شمشیربازان در المپیک عنوان کرد: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که شمشیربازی مدال بگیرد و جزو رشته های مدال آور شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول