اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

فلیک:بهانه نمی آورم/بایرن با انگیزه زیاد به میدان می رود

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ اطمینان خاطر داد شاگردانش برابر نماینده ایتالیا متحول ظاهر خواهند شد.

فلیک:بهانه نمی آورم/بایرن با انگیزه زیاد به میدان می رود

به گزارش خبرگزاری فارس، بایرن مونیخ که امشب بازی نخست خود را در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در رم برابر لاتزیو انجام می دهد، در روزهای اخیر خوب نتیجه نگرفته است.

این تیم بعد از قهرمانی در جام باشگاه های جهان 2 نتیجه بد در بوندس لیگا گرفته است. برابر بیله فلد با ارائه بازی پرانتقادی متوقف شد. 

شنبه شب هم در هفته بیست و دوم لیگ آلمان 2 بر یک مغلوب اینتراخت فرانکفورت شد. پس از آن بازی بود که هانس دیتر فلیک، سرمربی تیم از وجود یکسری مشکلات مثل مصدومیت و محرومیت کرونایی یارانش یاد کرد.

البته تحت تاثیر وجود همین مشکلات، او با کادر بازیکن 17 نفره به رم آمد. فلیک در مصاحبه ای با بیلد در مورد تیمش برای رویارویی با لاتزیو گفت:می کوشم تیمم در حال و هوای بازی های قبلی اش ظاهر شود. این که آگاه و هوشیار باشد. 

وی افزود:اطمینان دارم که در این مصاف همینگونه نیز خواهد شد.ما می دانیم که مقابل فرانکفورت باختیم. من البته دنبال بهانه نیستم اما این امر علت داشت. 

فلیک ادامه داد: احتمالا در شرایط عادی چنین نتیجه ای حاصل نمی شد. حالا با انگیزه ای زیاد و کافی وارد بازی با حریف خود در لیگ قهرمانان می شویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول