اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ برتر والیبال| شفیعی: کاپیتانی من در سایپا نشان از جوانی تیم‌مان دارد

کاپیتان تیم والیبال سایپا گفت: انتخاب من به عنوان کاپیتان نشان می‌دهد که تیم‌مان چقدر جوان است.

لیگ برتر والیبال| شفیعی: کاپیتانی من در سایپا نشان از جوانی تیم‌مان دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی شفیعی پس از شکست 3 بر صفر تیم والیبال سایپا مقابل فولاد سیرجان و عدم صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار داشت: بسیار ناراحت هستم و نمی توانم بازی را به صورت دقیق آنالیز کنم، اما واضح است که تیم سیرجان خیلی خوب بازی کرد. 

وی ادامه داد: سیرجانی ها امروز حتی اجازه ندادند که به آنها نزدیک شویم. در تمام فاکتورهای والیبال مخصوصاً توپ گیری عالی ظاهر شدند. سیرجان والیبال سطح بالایی را به نمایش گذاشت و ما هم تحت تاثیر بازی خوب آنها قرار گرفتیم. نتوانستیم کیفیت واقعی خود را به نمایش بگذاریم.

کاپیتان تیم والیبال سایپا درمورد حضورش در این تیم، گفت: واقعا فصل خوبی برای من نبود. هم در کادر فنی و هم در بین بازیکنان تغییرات زیادی داشتیم. متاسفانه تا انتهای فصل نتوانستیم به روند ثابتی برسیم. فراز و فرود زیادی داشتیم. اینکه من کاپیتان سایپا شده ام نشان می دهد که تیم جوانی داریم. چند بازیکن تیم هم سن من هستند و سایرین هم از ما جوان تر هستند.

شفیعی عنوان کرد: پلی آف جایی است که تجربه بالایی می خواهد و فکر می کنم این بازی ها برای ما تجربه بسیار خوبی بود. تیم سیرجان ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه بود و امروز باتجربه های این تیم در زمین بزرگی کردند و توانستند راحت به پیروزی برسند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول