اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

داوری: شرایط دوچرخه سواری خوب است!/ رئیس آینده فدراسیون نباید نگران باشد

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری گفت: در مجموع شرایط دوچرخه سواری خوب است و رئیس آینده نباید نگران نباشد.

داوری: شرایط دوچرخه سواری خوب است!/ رئیس آینده فدراسیون نباید نگران باشد

افشین داوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌درباره ثبت‌نام نامزدهای انتخابات دوچرخه‌سواری اظهار داشت: ثبت‌نام‌ها هفته گذشته به پایان رسید و 16 نفر مدارک خود را ارائه دادند. فکر می‌کنم این هفته در صلاحیت مدیریتی آنها بررسی می‌شود و تأییدیه های دیگر هم زمان خواهد برد و هر وقت وزارت ورزش اعلام کند ما انتخابات را برگزار می‌کنیم. 

وی در مورد ثبت‌نام دبیر برای انتخابات عنوان کرد: سلگی دوست داشت که در انتخابات شرکت کند به همین دلیل استعفا داد، ما هم تلاش می‌کنیم این هفته فردی بی‌طرف و به عنوان دبیر فدراسیون که دبیر مجمع هم خواهد بود انتخاب کنیم.

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری در مورد برگزاری جلسه هم‌اندیشی هیأت‌های استانی در مشهد و اینکه چه لزومی داشت در این شرایط کرونایی این نشست برگزار شو، گفت: ما برای کاری که می‌خواهد انجام شود، تمام شرایط را در نظر گرفتیم و با ستاد کرونا هم هماهنگ کردیم. از سوی دیگر، اگر قرار بود در تهران برگزار کنیم، هزینه بیشتری را باید متقبل می‌شدیم، اما در مشهد ارزانتر تمام می‌شود. قرار است تقویم 1400 را با هیأت‌ها تصویب کنیم. در این میان دوستان یک زیارتی را هم انجام می‌دهند.

وی در مورد اینکه آیا هیأت‌ها موافق با برگزاری این نشست بودند گفت: بله ما با خود آنها مشورت کردیم و همه موافق بودند. 

داوری در پاسخ به این سؤال که وضعیت ساختمان نیمه‌کاره فدراسیون به کجا رسید، گفت: در حال حاضر 2.5 میلیارد به پیمانکار باید بدهیم و برای تکمیل هم بودجه‌ای نیاز است. طی روزهای گذشته جلسه‌ای را با فرامرزیان معاون وزیر ورزش برگزار کردیم و درخواستی را دادیم که حداقل یک طبقه از ساختمان تکمیل شود و ما از محل کمپ تیم‌های ملی خارج شویم. منتظریم که کمک مالی صورت بگیرد.

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری در مورد اینکه برخی می‌گویند وضعیت دوچرخه‌سواری خیلی خراب است و رئیس آینده کار سختی را خواهد داشت، گفت: اصلا اینطور نیست و دور از انصاف است که بگوئیم وضعیت خیلی خراب است. دوچرخه‌سواری آنقدر فرصت دارد که هر کسی می‌خواهد رئیس شود، اگر توانایی و فکر دنبالش باشد، می‌تواند به درآمدزایی برسد. قمری هم در سال‌های گذشته زحمت خودش را کشیده و به نظرم هر کس می‌خواهد رئیس شود نباید نگران باشد، چون شرایط خوبی وجود دارد.

وی ادامه داد: سامانه ملی می‌تواند درآمد پایداری را برای دوچرخه‌ سواری مهیا کند. قبلا این سامانه راه‌اندازی شده ولی فعالیت آن چنانی نداشته و ما تلاش می‌کنیم حضور افراد در این سامانه قابل توجه شود و فدراسیون به درآمد پایداری برسد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول