اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

خوش‌نظر: آماده بازی با پرسپولیس هستیم/ جایگاه سایپا رتبه سیزدهم نیست

سرپرست تیم فوتبال سایپا گفت: برای دیدار با پرسپولیس آماده هستیم و از هر نظر شرایط خوبی داریم.

خوش‌نظر: آماده بازی با پرسپولیس هستیم/ جایگاه سایپا رتبه سیزدهم نیست

حسین خوش‌نظر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال سایپا پیش از بازی با پرسپولیس در  هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر همه چیز در تیم ما خوب است و شرایط مناسبی داریم. امید دره و طاها شریعتی که به دلیل مصدومیت غیبت‌شان در بازی با پرسپولیس قطعی است.  

وی افزود: امیرحسین حسین‌زاده هم همچنان آسیب دیدگی نصفه و نیمه‌ای دارد و اگر کادر پزشکی صلاح بداند می‌تواند در این مسابقه بازی کند. سایپا از لحاظ روحی، روانی و فنی برای مسابقه آماده است. مهرداد سراجی (مدیرعامل) و اعضای هیأت مدیره باشگاه سایپا هم همه جوره از تیم حمایت می‌کنند. تمام کارها در باشگاه سایپا مانند ساعت انجام می‌شود و کاملا مهیای این بازی هستیم.

سرپرست تیم فوتبال سایپا تصریح کرد:  پرسپولیس 4 دوره متوالی قهرمان لیگ برتر شده و هر چند در نیم‌فصل به تیمی جام نمی‌دهند اما این تیم در پایان دور رفت قهرمان شد. طبیعتاً همه می‌دانند تیمی که این همه افتخار در طول 4 سال کسب کرده و دو بار به فینال آسیا رسیده حریف بزرگی است.

خوش‌نظر ادامه داد: برای پرسپولیس و هوادارانش احترام زیادی قائل هستیم اما سایپا هم جزو تیم‌های باشخصیت و حرفه‌ای فوتبال ایران است که سه قهرمانی را در کارنامه دارد. با توجه به پتانسیل بچه‌های ما جایگاه سایپا رتبه سیزدهمی لیگ برتر نیست و قطعا در نیم‌فصل دوم نتایجی متفاوت از دور رفت کسب می‌کنیم.

وی درباره میزان رضایت خود از نقل و انتقالات باشگاه سایپا توضیح داد: با توجه به شرایط بازار و قیمت‌هایی که در فوتبال ایران عجیب و غریب و بی‌سابقه بوده تا کنون از عملکرد خود رضایت داریم. البته رضایت کامل ما در روز 28 اسفند(روز پایانی نقل و انتقالات) مشخص خواهد شد. مسیر خود را پیش می‌رویم. تاکنون روح‌الله سیف‌الهی را جذب کرده‌ایم و می‌خواهیم باز هم تیم را تقویت کنیم.

سرپرست تیم فوتبال سایپا درباره پیشنهاد این باشگاه به کریم اسلامی گفت: درخواست کتبی خود را برای جذب اسلامی ارائه نکرده و این موضوع رسمی نشده است باشگاه سایپا تا زمانی که فصل نقل و انتقالات شروع نشد با هیچ بازیکنی صحبت نکرد زیرا همانگونه که خودمان دوست داریم تیم‌های دیگر به قرارداد سایپا با بازیکنانش احترام گذاشته و تا شروع رسمی نقل و انتقالات با بازیکن ما صحبت نکنند، به حریفان احترام گذاشتیم و تا قبل از نقل و انتقالات نیم‌فصل با اسلامی صحبت نکردیم.

خوش‌نظر تصریح کرد: در این مدت هم صحبت‌های شفاهی انجام شده و از اسلامی درخواست کردیم اگر دوست دارد به سایپا بیاید. همه ما ارادت قلبی به کریم داریم اما تصمیم نهایی با خودش است و اگر دلش بخواهد به تیم ما می‌آید.

وی درباره پیشنهاد باشگاه مس رفسنجان برای جذب محمدرضا سلیمانی گفت: این موضوع باید در کمیته فنی باشگاه سایپا بررسی شود و البته حرف اول و آخر درباره این پیشنهاد را ابراهیم صادقی می‌زند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول