اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تقدیر ذوب‌آهن از همکاری باشگاه فولاد/ خریدهای جدید حسینی آماده بازی امروز

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان از عملکرد و اقدامات فولاد برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اهواز تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر ذوب‌آهن از همکاری باشگاه فولاد/ خریدهای جدید حسینی آماده بازی امروز

علی داد‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد عدم برگزاری نشست خبری سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن پیش از بازی مقابل فولاد خوزستان، اظهار داشت: به دلیل بحث کرونا، کنفرانس خبری برگزار نشد. به همین خاطر از ما خواستند در صورت امکان فایل صوتی ارسال کنیم اما با توجه به به اینکه دیروز بعدازظهر تمرین داشتیم و بعد از آن هم جلسه آنالیز برگزار شد، موفق به ارسال فایل صوتی نشدیم.

مدیر رسانه تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد شرایط این تیم برای بازی امروز مقابل فولاد گفت: شرایط تیم و بازیکنان خدا را شکر خوب است. دو بازیکنی که اخیرا به جمع ما اضافه شدند در اردو هستند و اگر سرمربی تیم صلاح بداند از آن‌ها استفاده می‌کند.

دادفر در مورد اقدامات باشگاه فولاد برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رفع نگرانی مجموعه ذوب‌آهن، عنوان کرد: به نمایندگی از مجموعه ذوب‌آهن و از طرف مدیرعامل باشگاه، از فعالیت‌ها و عملکرد باشگاه فولاد و هیات فوتبال خوزستان تشکر می‌کنم. با هماهنگی دوستان از CIP‌ فرودگاه خارج شدیم. ماسک و موادضدعفونی کننده در اختیار ما قرار داده شد. پلیس برای رفتن به هتل و تمرین ما را اسکورت کرد. نمایندگان ایفمارک در کنار ما بودند و در تمرین هم ما را همراهی کردند. در مجموع همکاری خیلی خوبی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شد.

وی افزود: امیدواریم این ویروس هرچه زودتر نه تنها از استان خوزستان بلکه از تمام کشورمان خارج شود و شرایط عادی شود تا بتوانیم لیگ را با حضور هواداران برگزار کنیم. واقعا جایشان خالی است و برای همه آن‌ها آرزوی سلامتی داریم. امیدواریم با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همکاری‌های باشگاه فولاد و هیات فوتبال خوزستان، از این سفر با سلامتی برگردیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول