اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عضو هیات مدیره نفت مسجدسلیمان:بازیکنی از ما جدا نشده/به خواسته‌های جعفری توجه داریم و به گوهری تذکر دادیم

عضو هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان توضیحاتی را در خصوص وضعیت نقل و انتقالاتی این تیم بیان کرد.

عضو هیات مدیره نفت مسجدسلیمان:بازیکنی از ما جدا نشده/به خواسته‌های جعفری توجه داریم و به گوهری تذکر دادیم

بیژن دانش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص تقویت تیم نفت مسجدسلیمان برای نیم فصل دوم لیگ برتر اظهار داشت: در مورد ورودی‌ها و خروجی‌های تیم داریوش یزدی تصمیم گیرنده است. او هنوز به ما لیستی نداده و منتظریم اسپانسر ما حمایت مالی خودش را انجام بدهد تا بتوانیم پنجره نقل و انتقالاتی را باز و برای جذب بازیکنان مد نظر سرمربی اقدام کنیم.

وی در مورد اینکه دلیل بسته بودن پنجره نفت مسجد سلیمان چیست و آیا تحت شکایت فرد حقیقی یا حقوقی  این اتفاق افتاده، گفت: به دلیل مشکلات مالی و بدهی‌ها این اتفاق افتاده اما شکایتی هنوز به ما ابلاغ نشده است. همانطور که اشاره کردک منتظر اقدام عملی اسپانسر هستیم و در کنار آن در حال پیگیری و مذاکره با فدراسیون هستیم که مشکل بسته بودن پنجره را باز کنیم.

دانش در مورد اینکه گفته می‌شود سجاد جعفری و احمد گوهری از نفت مسجد سلیمان جدا شده‌اند گفت: همه بازیکنانی که در نیم‌فصل اول برای ما زحمت کشیدند را دوست داریم و راضی نیستیم هیچکدامشان جدا شوند مگر اینکه تشخیص سرمربی تیم باشد. ما قدرشناس همه بازیکنان هستیم و نمی‌خواهیم کسی جدا شود.

عضو هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: سجاد جعفری درد و دل‌هایی داشت. به خواسته‌هایش توجه داریم و در صدد حفظ او و رفع دغدغه‌هایش هستیم. جعفری بازیکن ارزشمندی است و هواداران هم او را دوست دارند.

وی با اشاره به وضعیت احمد گوهری دروازه‌بان نفت مسجد سلیمان، افزود: او مدتی است در تمرینات حاضر نیست و غیبت‌های زیادی داشته، همکاران واحد حقوقی با او در ارتباط هستند و از این طریق به گوهری تذکر دادیم. او بازیکن با تجربه‌ای است و دوست داریم بماند. بنابراین باید به تمرینات تیم برگردد.

دانش در مورد اینکه آیا به جز گوهری و جعفری، بحث جدایی بازیکن دیگری از نفت مسجدسلیمان مطرح است، گفت: خیر، مورد دیگری مطرح نیست. ضمن اینکه هیچ بازیکنی از ما جدا نشده و در این خصوص گزارشی هم به من نرسیده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول