اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

هاشمی: بازی سختی را از مهرام بردیم/ بازیکنانم نتیجه باورهایشان را گرفتند

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر گفت: بازی سختی را مقابل مهرام پیروز شدیم که این برد نتیجه تلاش بازیکنان بود.

هاشمی: بازی سختی را از مهرام بردیم/ بازیکنانم نتیجه باورهایشان را گرفتند

مصطفی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی مقابل مهرام در لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: این پیروزی نتیجه تلاش بازیکنان و حمایت باشگاه برای تغییر هرچه زودتر بازیکنان خارجی بود. مسابقه سختی را پشت سر گذاشتیم، بازیکنان هم عامل اصلی پیروزی بودند و نتیجه باورهایشان را گرفتند.

وی در مورد این که روند بازی طوری بود که احساس می‌شد شیمیدر در پایان بازنده باشد، گفت: بسکتبال بازی لحظه‌هاست و ممکن است در 30 ثانیه چند اتفاق بیفتد. این که تا پایان امیدتان را از دست ندهید و تلاش کنید مهم است. به نظرم این حس در بازیکنانم نهادینه شده است.

سرمربی شیمیدر در باره این که اولین باخت مهرام را در این فصل رقم زد، گفت: آن بازی دیگر برای ما تمام شده است و باید به فکر مسابقات بعدی باشیم. هیجانات آن دو سه ساعت ادامه دارد اما اگر بخواهید در وضعیت حال بمانید متضرر می‌شوید.

هاشمی در مورد رویارویی با خانه بسکتبال خوزستان در مرحله اول پلی‌آف گفت: هیچ بازی در این فصل راحت نیست و پلی‌آف هم داستان جدایی دارد. شکل بازی و روحیه تیم‌ها نسبت به دور مقدماتی فرق می‌کند و باید تلاشمان را در این مرحله بیشتر کنیم.

به گزارش فارس، مرحله پلی‌آف از شنبه 15 اسفند آغاز می‌شود و شیمیدر مقابل خانه بسکتبال خوزستان قرار می‌گیرد. این رقابت‌ها به صورت 2 برد از 3 مسابقه است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول