اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مسیگر: ‌مربیان می‌توانند با پیامک جدا شوند/ شکایتی نداریم اما برای جدایی کمالوند به توافق نرسیدیم

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: فراز کمالوند اینطور صلاح دیده و ما برایش دراستقلال آرزوی موفقیت می‌کنیم اما برای این جدایی توافق نکردیم.

مسیگر: ‌مربیان می‌توانند با پیامک جدا شوند/ شکایتی نداریم اما برای جدایی کمالوند به توافق نرسیدیم

سعید مسیگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص عقد قرارداد فراز کمالوند با باشگاه استقلال اظهار داشت: مربیان طبق قانون با یک پیامک هم می‌توانند جدا شوند. به هرحال فراز کمالوند هم اینطور صلاح دیده و ما برایش دراستقلال آرزوی موفقیت می‌کنیم. هرچند که راضی به جدایی او نبودیم و اصرار داشتیم که بماند.

وی در مورد اینکه آیا قصد  شکایت از کمالوند و استقلال را دارند، گفت: نه قصد شکایت نداریم. همانطور که گفتم او خودش این تصمیم را گرفته در حالیکه توافق نکردیم و مخالف جدایی بودیم.

مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر در مورد انتخاب سرمربی جدید عنوان کرد:‌ فعلا برای حفظ آرامش تیم تصمیمی نمی‌گیریم. با  توجه به اینکه جدایی کمالوند مشخص نبود فردی را به عنوان مسئول فنی تیم معرفی نکردیم. بازیکنان را با همین کادرفنی به اهواز فرستادیم و آن‌ها تمریناتشن را طبق روال قبلی برای بازی فردا مقابل استقلال ملاثانی انجام می‌دهند. امشب جلسه‌ای در اهواز برگزار می‌کنیم که مسئول فنی تیم مشخص شود و بعد از بازی فردا نیز وارد فاز انتخاب سرمربی می‌شویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول