اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اصولی:‌ تلاش می‌کنیم انتقال مالکیت شهرخودرو به شکل صحیح پیش برود/پیگیر وضعیت نعمتی دربیمارستان هستیم

رئیس هیات فوتبال استان خراسان رضوی گفت: تلاش همه ما این است تا موضوع انتقال مالکیت باشگاه به شکل صحیح پیش برود

اصولی:‌ تلاش می‌کنیم انتقال مالکیت شهرخودرو به شکل صحیح پیش برود/پیگیر وضعیت نعمتی دربیمارستان هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس، احسان اصولی رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی به همراه جبار قوچان نژاد معاون اداره کل ورزش و جوانان استان و مهدی سلاطین رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد با حضور در رختکن تیم شهرخودرو با بازیکنان و کادر فنی این تیم دیدار کردند و به آن‌ها تبریک گفتند.

اصولی در جمع اعضای تیم شهرخودرو اظهار داشت: خوشحالیم که آرامش نسبی به این تیم بازگشته و تلاش‌های شما بازیکنان و کادر فنی باعث خوشحالی مردم شد. همانطور که قبلا هم اعلام کرده بودیم همه مسیٔولین استانی و شهر مشهد از تیم حمایت می‌کنند. کلایٔی شهردار مشهد نیز ضمن تبریک گفتند تا به شما زحمتکشان ابلاغ کنم. تلاش همه ما این است تا موضوع انتقال مالکیت باشگاه به شکل صحیح پیش برود و دادستانی مشهد، اداره کل ورزش و جوانان و استانداری پیگیر این موضوع هستند تا انشالله خبر خوبی را به مردم و علاقه‌مندان به فوتبال ارائه بدهیم. خوشبختانه کارها به خوبی پیش می رود و جای نگرانی نیست.

رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی همچنین با اشاره به مصدومیت علی نعمتی گفت: نعمتی بازیکن پر تلاشی است و انشالله خیلی زود به فوتبال باز می‌گردد. با دوستانمان در علوم پزشکی مشهد تماس گرفتیم و پیگیر وضعیت نعمتی در بیمارستان هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول