اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

ترزیچ:دورتموند شروعی بسیار خوب و پایانی فوق العاده بد داشت

سرمربی تیم فوتبال بورسیادورتموند معتقد است شاگردانش به این خاطر مغلوب بایرن مونیخ شدند که بازی را خوب به پایان نرساندند.

ترزیچ:دورتموند شروعی بسیار خوب و پایانی فوق العاده بد داشت

به گزارش خبرگزاری فارس، بورسیادورتموند در دربی «ال کلاسیکو » آلمانی تقریبا تا نیمه های راه کسب برد رفت اما آن را تا پایان طی نکرد. تیم زردپوش و پرمهره در مصاف شب گذشته با بایرن مونیخ در آلیانس آرنا خیلی زود به 2 گل در دقایق 2 و 9 توسط ارلینگ هالند رسید اما در ادامه نتوانست برتری خود را حفظ کند و تا پایان بازی 4 گل دریافت کرد. در نتیجه 4 بر 2 مغلوب شد.

ادین ترزیچ، سرمربی جوان تیم زردپوش در پایان بازی گفت:می توانم بگویم که بازی برای ما خیلی خوب شروع شد و خیلی بد به پایان رسید.

او افزود:بایرن از دورتموند عقب افتاد اما همین باعث شد تا تحت فشار بزرگی قرارگیرد و همین عاملی شود تا به گل های که می خواست برسد.

ترزیچ ادامه داد: متاسفانه در ادامه بازی نتوانستیم با توپ بر حریف فشار بیاوریم. همینطور موفق نشدیم فشاری که حریف می آورد را خنثی کنیم.

در این بازی بایرن توسط لواندوفسکی 26، 44(پنالتی) ، 90، گورتسکا 88 به گل رسید.

بورسیادورتموند بعد از این باخت در امتیاز 39 ماند و در رده ششم جدول جای گرفت.بایرن اکنون با 55 امتیاز در صدر جدول است و آر.ب لایپزیگ را در فاصله 2 امتیازی خود می بیند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول