اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

فلیک:دقیقه به دقیقه اعتماد و روحیه خود را پیداکردیم/با شایستگی برنده شدیم

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ معتقد است شاگردانش در مصاف بزرگ با دورتموند به مرور روحیه و شخصیت قوی را بازیافتند تا این که توانستند برنده بازی شوند.

فلیک:دقیقه به دقیقه اعتماد و روحیه خود را پیداکردیم/با شایستگی برنده شدیم

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته دربی «در کلاسیکر» بایرن مونیخ و بورسیادورتموند افت و خیز بسیاری داشت.

دراین نبرد پرهیجان زردپوشان که در ورزشگاه آلیانس آرنا بودند، با 2 گل زودهنگام ارلینگ هالند در دقایق 2 و 9 از قهرمان آلمان و اروپا پیش افتادند اما مونیخی ها در ادامه توانستند 4 گل بزنند و بازی باخته را 4 بر 2 برنده شوند.در این مصاف روبرت لواندوفسکی در دقایق 26، 44(پنالتی) و 90 توانست 3 گل بزند و هتریک کند.گل دیگر تیم مونیخی ها توسط لئون گورتسکا در دقیقه 88 زده شد.

هانس دیتر فلیک بعد از برد تیمش گفت:واقعا کار به این راحتی نبود. دورتموند در همان ابتدای بازی از 2 موقعیت به گل رسید و به شکل باورنکردنی جریمه شدیم.

وی افزود:اما در ادامه تیم دقیقه به دقیقه اعتمادبنفس و کیفیت خود را بازیافت. با گل اولی که زدیم، آرامش و درخشش به تیم بازگشت.

فلیک ادامه داد:به این ترتیب جایی برای حریف باقی نگذاشتیم. کارمان را خیلی خیلی خوب انجام دادیم.باید از روحیه و اخلاق تیم به نیکی یادکرد. در پایان هم فکر می کنم با نتیجه 4 بر 2 با شایستگی برنده شدیم.

بایرن در صدر جدول با 55 امتیاز ماند و لایپزیگ را در فاصله 2 امتیازی خود دید.بورسیادورتموند نیز با این باخت 39 امتیازی است و در رده ششم جدول جای دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول