اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

رضایی: قایق‌های خوبی نداریم/رکوردها خوب است اما همه چیز بستگی به شرایط مسابقه دارد

ملی‌پوش کانو گفت: قایق‌های ما خوب نیست و نیاز به قایق‌های روز دنیا داریم.

رضایی: قایق‌های خوبی نداریم/رکوردها خوب است اما همه چیز بستگی به شرایط مسابقه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس، نبی رضایی درباره کسب سهمیه المپیک کانو، اظهار داشت: تمرینات را با امید به خدا پیش می‌بریم. لیگ هم فرصتی بود تا بتوانیم تایم‌ها را مقایسه کنیم. اردوها هم در روال خود پیش می‌رود تا اواخر فروردین ماه برای کسب سهمیه راهی تایلند شویم.
ملی‌پوش کانوی ایران در پاسخ به اینکه خبری از رقبا دارید، عنوان کرد: بی اطلاع نیستیم. قایقرانان ازبکستان در ترکیه اردو دارند و تمرین می‌کنند. چینی‌ها و ورزشکاران چین تایپه در کشور خود تمرین دارند. همه آنها از رقیبان اصلی من هستند. ما هم تمرین می‌کنیم. امیدوارم مسابقات کسب سهمیه را به خوبی انجام دهیم.

رضایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با این سن کم ممکن است با کسب سهمیه مسیر زندگی شما تغییر کند، تصریح کرد: چالش بزرگی است، کسی که در سن پایین سهمیه المپیک بگیرد خیلی بهتر است و راه‌های زیادی برای او باز می‌شود.

عضو تیم ملی آبهای آرام ایران درباره شرایط تمرینی خود یادآور شد: محدودیت‌هایی داریم مثلا باید اردوهای گرمسیری در زمستان داشته باشیم که این اتفاق رخ نداد، متاسفانه شرایطی پیش آمد که لغو شد اما ما هم خوب تمرین کردیم که نسبت به سال گذشته بهتر بود و رکوردهای خوبی هم داریم، حالا همه چیز بستگی به شرایط مسابقه دارد.

رضایی درباره اینکه چرا در لیگ در مسافت هزار متر شرکت نکرده، گفت: در مسافت ۵۰۰ متر به امتیاز بیشتری نیاز داشتیم تا هزار متر. زیاد هم برایم مهم نبود و در تست‌های دیگر می‌توانیم در مسافت هزارمتر پارو بزنیم.

وی درباره اینکه ماه‌هاست از مسابقات بین‌المللی دور هستید و باید مستقیم در کسب سهمیه شرکت کنید، این موضوع شما را نگران نمی‌کند، خاطرنشان کرد: این حرف درست است اما همه کشورها چنین شرایطی دارند. به خاطر کرونا تمامی مسابقات لغو شده است.

رضایی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه وضعیت تجهیزات چطور است، گفت: ما قایق‌های خوبی نداریم، قایق‌های ما برای ۱۰ -۱۵ سال پیش است در حالی که به قایق‌های به روز نیاز داریم. ما نسبت به کشورهای دیگر پایین تر هستیم، امیدوارم فدراسیون کاری کند و بتوانیم از قایق‌های جدید استفاده کنیم اما فکر نمی‌کنم این اتفاق تا المپیک رخ دهد چون اگر قایق هم خریداری شود بحث گمرک مطرح است و یکی دو سال زمان می‌برد تا آزاد شود.

ملی پوش کانو درباره اینکه امیدوار به برگزاری انتخابی المپیک هستی، عنوان کرد: فکر می‌کنم این دوره برگزار شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول