اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

10 نکته از رویارویی لیورپول – آر.ب لایپزیگ

تیم فوتبال آر.ب لایپزیگ برای آنکه بتواند کامبک بزند و باخت 2 بر صفر از لیورپول را در بازی برگشت جبران کند، تغییر سیستم می دهد.

10 نکته از رویارویی لیورپول – آر.ب لایپزیگ

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار حساس و برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میان لیورپول و لایپزیگ امشب در ورزشگاه پوشکاش آرنا شهر بوداپست انجام می شود.

10 نکته قابل توجه و جالب این رویارویی مهم به شرح زیر است:

*نکته 1

لیورپول  در 4 بازی اخیرش  فقط در یک بازی توانسته گل بزند. البته در فصل جاری مردان یورگن کلوپ در لیگ قهرمانان فقط یک بار بازنده شده اند.

*نکته 2

لیورپول برای رویارویی امشب توجه ویژه ای به خط حمله اش دارد. به خصوص محمد صلاح که در دو بازی اخیر لیگ قهرمانان برای تیم آنفیلدی گل زده است.

*نکته 3

آر.ب لایپزیگ که در بازی رفت با لیورپول 2 بر صفر باخت، در 3 بازی اخیر خارج از خانه خود برنده بوده و حتی گلی دریافت نکرده است. این تیم در 3 بازی خارج از خانه اخیرش همواره 3 گل زده است. البته شاگردان ناگلس مان فقط یک بار در خارج از خانه و در لیگ قهرمانان امسال برنده شده اند.

 

*نکته 4

یورگن کلوپ و یولیان ناگلس مان که هر دو آلمانی هستند، تاکنون 3 مرتبه برابر هم صف آرایی کرده اند.

تقابل این دو مربی البته با برد کلوپ همراه شده است.

*نکته 5

بازی امشب لیورپول و آر.ب لایپزیگ توسط کلمان تورپین، داور فرانسوی قضاوت می شود.وی در فصل جاری هر مسابقه ایی از لیگ قهرمانان را که تیمی میزبان سوت زده، تیم میزبان نباخته است.

*نکته 6

بهترین گلزن فصل جاری لیورپول در لیگ قهرمانان، محمد صلاح با 4 گل زده است. ضمن آنکه ترنت آلکساندر آرنولد نیز با 2 پاس گل بهترین سازنده گل در فصل جاری در این تورنمنت برای تیم آنفیلدی بوده است.

*نکته 7

بهترین گلزن آر.ب لایپزیگ در مسابقات فصل جاری لیگ قهرمانان، آنجلینو، مدافع اسپانیایی آر.ب لایپزیگ با 3 گل زده است.

همین بازیکن با دادن 3 پاس گل بهترین سازنده گل تیم آلمانی در مسابقات لیگ قهرمانان تاکنون بوده است.

*نکته 8

در مورد ارنج احتمالی لیورپولی ها پیش بینی می شود که یورگن کلوپ از فابینیو در قلب خط دفاع مقابل لایپزیگ استفاده کند. همینطور نبی کیتا در کنار واینالدوم در خط میانی جای گیرد و دیگو جوتا از ابتدا در ترکیب باشد.

*نکته 9

منابع نزدیک به لایپزیگی ها در روزهای اخیر گزارش کردند در پیشانی خط حمله مقابل لیورپول به احتمال زیاد «آلکساندر سورلوت» قرار خواهد گرفت. البته برای این رویارویی لایپزیگ آنجلینو و ویلی اوربان را به خاطر مصدومیت در اختیار ندارد.

*نکته 10

برخی رسانه های آلمانی در چند ساعت اخیر گزارش کردند برای رویارویی با لیورپول و بالابردن شانس موفقیت، یولیان ناگلس مان،سرمربی لایپزیگ از سیستم 2-5-3 استفاده خواهد کرد. به همین خاطر انکونکو و سورلوت خط حمله این تیم را تشکیل خواهند داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول