اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

صادقی: جام حذفی غیرقابل پیش بینی است/از تجربیات دیدار با نساجی در لیگ برتر استفاده خواهیم کرد

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: جام حذفی جام شگفتی‌ها است و دیداری غیرقابل پیش‌بینی مقابل نساجی داریم.

صادقی: جام حذفی غیرقابل پیش بینی است/از تجربیات دیدار با نساجی در لیگ برتر استفاده خواهیم کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ابراهیم صادقی درباره دیدار سایپا مقابل نساجی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: قبل از صحبت کردن درباره این بازی باید به دلیل شرکت نکردن در نشست خبری عذرخواهی کنم زیرا ساعت 17 تمرین داشتیم و اولویت مان رسیدن به تمرین بود. بعد از بازی در ورزشگاه در خدمت دوستان هستم و درباره این مسابقه صحبت خواهم کرد.

وی افزود: جام حذفی جام شگفتی‌ها است و همیشه غیرقابل پیش بینی‌ بوده است. همیشه در آن اتفاق‌هایی رخ می دهد که خیلی این جام را جذاب می‌کند. سعی می‌کنیم با تمام توان مقابل نساجی بازی کنیم و خیلی خوب است قبل از دیدار لیگ برتری‌مان با این تیم می‌توانیم یک مسابقه در قائم‌شهر انجام بدهیم تا بیشتر با شرایط زمین آشنا شویم. 

سرمربی تیم فوتبال سایپا تصریح کرد: در لیگ برتر از تجربه بازی جام حذفی مقابل نساجی استفاده خواهیم کرد. برای دیدار فردا هم تمام بازیکنان سرحال و آماده هستند و امیدواریم با شرایط خوبی وارد زمین شویم. اول از هر چیزی می‌خواهیم بازی خوب و باکیفیت انجام بدهیم. هدف ما همیشه این است که از لحاظ فنی خوب و رو به پیشرفت باشیم و شرایط بهتری داشته باشیم.

صادقی ادامه داد: هفته گذشته از لحاظ مالکیت توپ وضعیت خوبی داشتیم اما نتوانستیم موقعیت خوبی روی دروازه نفت مسجد سلیمان ایجاد کنیم. سعی داریم این هفته در کنار فوتبال خوب‌مان نتیجه خوبی هم بگیریم. می‌دانیم نساجی مربی‌اش را تغییر داده اما بازی‌ها و نفراتش را آنالیز کرده‌ایم.

وی افزود: حریف ‌مان با تفکر سرمربی جدیدش وارد بازی جام حذفی می‌شویم اما برای دیدار لیگ برتری سایپا مقابل نساجی در تاریخ 27 اسفند سعی خواهیم کرد از تجربیات جام حذفی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول