اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

زیدان: بازگشت رونالدو ؟ برای رئال کریستیانو خیلی اهمیت دارد

سرمربی رئال مادرید در نشست خبری پیش از بازی مقابل الچه از بازگشت ادن ازارد و آینده واران صحبت کرد و در خصوص شایعه انتقال رونالدو به جمع کهکشانی‌ها پرده برداشت.

زیدان: بازگشت رونالدو ؟ برای رئال کریستیانو خیلی اهمیت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس، فردا از ساعت 18 و 45 دقیقه رئال مادرید در خانه میزبان الچه خواهد بود.زیدان در نشست خبری این مسابقه اظهار داشت: ما می‌دانیم که در رقابت اسپانیا هیچ بازی ساده‌ای وجود ندارد و به همین دلیل به رتبه حریفان در جدول نگاه نخواهیم کرد. انتظار دارم جدال سختی با الچه داشته باشیم.

سرمربی رئال مادرید در خصوص بازگشت احتمالی رونالدو به جمع کهکشانی‌ها گفت: ما همه می‌دانیم که او چقدر برای این باشگاه اهمیت دارد، کریستیانو عملکردی خارق العاده در این باشگاه داشت ولی اکنون بازیکن یوونتوس است و هیچ چیزی برای گفتن ندارم.

وی ادامه داد:‌راموس تا 40 سالگی می‌تواند فوتبال بازی کند. واران هم اصلا خواهان رفتن از مادرید نیست. او اینجا خوشحال است و بعید است در باشگاهی دیگر بازی کند.

زیدان درباره عملکرد ضعیف آسنسیو در ترکیب رئال گفت: عملکرد کنونی او هیچ ارتباطی با اعتماد به نفسش ندارد و مصدومیت‌ها نیز او را اذیت نکرده است. ما ولی همیشه می‌خواهیم مارکو بهتر و بهتر بازی کند و باید بگویم از حضور او در اینجا خوشحالم.

وی ادامه داد: ازارد نیز بازگشته و به تمام مشکلات فیزیکی خود غلبه کرده استو او کاملا آماده بازی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول