اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عنایتی: از فرصت‌های خود استفاده نکردیم/ افتخار می‌کنم در مجموعه هوادار هستم

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: این پیروزی را به تیم اراک و دوست خوبم منصوریان تبریک می‌گویم و امیدوارم در جریان مسابقات لیگ هم موفق باشند.

عنایتی: از فرصت‌های خود استفاده نکردیم/ افتخار می‌کنم در مجموعه هوادار هستم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، غلامرضا عنایتی پس از شکست تیم فوتبال هوادار مقابل آلومینیوم اراک در رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: از میزبانی خوب اراک تشکر می‌کنم. 120 دقیقه بازی خوب را از هر دو تیم دیدیم. تیم ما واقعاً خیلی خوب ظاهر شد و شرایط خوبی داشت. فرصت‌های خوبی هم داشتیم که نتوانستیم به گل تبدیل کنیم. افتخار می‌کنم که با این مجموعه و این بازیکنان کار می‌کنم. امیدوارم بتوانیم در ادامه مسابقات هم با همین نشاط و آمادگی پیش برویم و کار نیمه‌تمام‌مان را تمام کنیم.

وی درخصوص عملکرد تیم داوری، گفت: داوری خیلی خوب بود و مشکلی نداشت. چند صحنه وسط زمین اتفاق افتاد که فکر می‌کنم تاثیر چندانی روی روند بازی نداشت. به نظر من تیم داوری نمره قبولی گرفت و هر دو تیم از عملکرد آنها رضایت داشتند.

سرمربی تیم فوتبال هوادار درمورد شرایط تیم آلومینیوم، خاطرنشان کرد: آلومینیوم تیم خوبی است و نفرات خوبی را در اختیار دارد. بازیکنان باکیفیت و باتجربه‌ای در ترکیب این تیم هستند. آرزو می‌کنم این تیم با همان شرایطی که در نیم فصل اول برای خود ایجاد کرده، در ادامه مسیرش هم موفق باشد. می‌دانم که در اراک وسواس زیادی روی این تیم هست و علاقمندان زیادی دارد. هواداران این تیم دوست دارند که تیم‌شان برای سال اول در لیگ بماند و در سال‌های آینده با توجه به امکاناتی که در اختیار دارد شرایط جدیدی را تجربه کند. امیدوارم پیروزی‌های این تیم در لیگ برتر را ببینیم و لذت ببریم.

عنایتی در مورد اینکه قرار بود به عنوان سرمربی هدایت تیم آلومینیوم را برعهده بگیرد، تصریح کرد: ممنونم از مسئولان تیم اراک که برای قبول هدایت این تیم با من صحبت کردند. من در تیم هوادار مسئولیتی بیشتر از سرمربی دارم و به عنوان مالک هم انجام وظیفه می‌کنم. خیلی دوست داشتم به اراک بیایم، اما به دلایلی که گفتم نتوانستم تیم هوادار را ترک کنم. تعهد اخلاقی نسبت به بازیکنانی که در تیمم بودند، داشتم و به همین دلیل از مسئولان اراکی عذرخواهی کردم. امیدوارم تیم اراک با منصوریان که بازیکن بزرگی بوده و مربی خوبی هم هست، موفق باشد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول