اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عضو مجمع فدراسیون فوتبال: سلب میزبانی ایران به تاج مربوط نیست/ باشگاه آلومینیوم همچنان در اختیار ایرالکو است

عضو مجمع فدراسیون فوتبال گفت: سلب میزبانی ایران به تاج مربوط نیست بلکه به خود AFC و کمیته اجرایی اش مربوط می‌شود.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال: سلب میزبانی ایران به تاج مربوط نیست/ باشگاه آلومینیوم همچنان در اختیار ایرالکو است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدرضا غفاری درباره آخرین وضعیت واکذاری باشگاه آلومینیوم اراک اظهار داشت: مدیرعامل، سهامداران و معاونان شرکت ایرالکو جلسات مختلفی داشته و به اجماع رسیدند که صحبتی برای واگذاری باشگاه نباشد. باشگاه با قدرت کار خود را ادامه می‌دهد. عسگری که یکی از مدیران شرکت ایرالکو است در روز معارفه منصوریان صحبت کرد و به هواداران گفت این تیم با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد. باشگاه آلومینیوم همچنان در اختیار خود شرکت ایرالکو است.

وی درباره اینکه قرار بود باشگاه آلومینیوم به کجا واگذار بشود و به نظر می‌رسد این بحث در پایان فصل بار دیگر صورت بگیرد، توضیح داد: فعلا چنین تصمیمی نیست. قرار بود یک اراکی‌الاصل در باشگاه آلومینیوم سهیم شود اما این امر منتفی شد و باشگاه با قدرت به کار خود ادامه بدهد. سعید عباسی هم به عنوان مدیرعامل دنبال کارهای باشگاه است.

رئیس هیات فوتبال مرکزی درباره از حد نصاب افتادن هیات مدیره باشگاه آلومینیوم با توجه به استعفای دو عضو این هیات مدیره توضیح داد: در 3-2 روز آتی تکلیف توسط مجمع باشگاه آلومینیوم مشخص می‌شود. همه دنبال کار هستند. باید از مجیدی، دفتر مرکزی اش و سهامداران دیگر شرکت تشکر و قدردانی کنم. همچنین باید از آقازاده و اکرمی تشکر کرد که دنبال به هم نخوردن انسجام باشگاه بودند. خوشبختانه با حضور منصوریان این انسجام به هم نخورد و کار روند عادی دارد.

غفاری درباره اینکه آیا حدادی و آنجفی دیگر در هیات مدیره باشگاه آلومینیوم سمتی ندارند، توضیح داد: تا جایی که من شنیدم آنها فعلا هستند و روز گذشته هم یکی از این دو نفر سر مسابقه بود تا در مجمع تصمیم گرفته شود. اینکه نخواهند باشند به خودشان مربوط می‌شود و ما دخالتی در این موضوع نداریم.

وی درباره سلب میزبانی تیم‌های ایرانی از لیگ قهرمانان، تیم ملی در مقدماتی جام جهانی و استفاده نکردن مهدی تاج از کرسی‌اش در AFC عنوان کرد: این موضوع به تاج مربوط نیست بلکه به خود AFC و کمیته اجرایی اش مربوط می‌شود. آنچه مسلم است فدراسیون فوتبال در حال پیگیری است. خیلی موارد مثل کرونا در این مورد دست به دست هم داده است. 

عضو مجمع فدراسیون فوتبال درباره اینکه برخی مدعی هستند مهدی تاج از مست خود در کنفدراسیون فوتبال آسیا استفاده شخصی می‌کند، توضیح داد: در جریان این موضوع نیستم. با توجه کرونا کشورها باید  راضی به سفر به ایران باشند. وسایل ارتباط جمعی هم مدام می‌گویند به دلیل کرونا این مقدار نفر فوت کردند و فلان اتفاق افتاد. آیتم‌های دیگری هم در میان است. 

غفاری درباره انتقادات مطرح شده نسبت به تداوم فعالیتش در هیات فوتبال مرکزی توضیح داد: این شوخی هایی است که برخی دوستان می‌کنند و البته ناراحت هم نمی‌شوم زیرا حقیقت را نمی‌گویند. سال 54 داور شدم. رئیس کمیته داوران، دبیر، نایب رئیس و رئیس هیات بوده‌ام . پس از انقلاب هم هیات استان ما 12 رئیس داشته و از زمان برگزاری انتخابات در آن شرکت کرده و به دلیل تخصص و پشتکاری که داشتم انتخاب شدم.

وی افزود: هیات  مرکزی از صفر کار خود را شروع کرد و اکنون جزو شش هیات برخوردار کشور است. دوستان به دلیل مزایای رسانه ای یا هر بحث دیگری با من شوخی می‌کنند. 

رئیس هیات فوتبال مرکزی درباره برخی ادعاها مبنی بر مهندسی انتخابات در این استان گفت: مجمع ما نیاز به مهندسی ندارد بلکه همه در آن هم را می‌شناسند و صداقت و امانتداری را می‌بینند. براساس آن هم رای می‌دهند. مشکلی وجود ندارد و من هم براساس اساسنامه انتخاب شده ام.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول