اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سرمربی پورتو: طارمی گفت با گلزنی و گلسازی جبران می‌کند

کونسیسائو در نشست خبری پیش از مسابقه پورتو در خصوص طارمی و کارت قرمزش در دیدار مقابل یوونتوس صحبت کرد.

سرمربی پورتو: طارمی گفت با گلزنی و گلسازی جبران می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ پرتغال، امشب از ساعت 23 و 30 دقیقه پورتو میزبان فریرا خواهد بود. سرخیو کونسیسائو در نشست خبری پیش از این مسابقه در خصوص طارمی و کارت قرمزی که در دیدار با یوونتوس گرفت، صحبت کرد.

در جدال قبلی پورتو، این تیم در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یوونتوس رفت و در حالی که از حریف پیش بود، طارمی با یک حرکت عجیب باعث شد تا از بازی اخراج شود. این اخراج او سبب شد تا پورتو به سختی و با یک بازگشت معجزه‌وار یوونتوس را شکست دهد و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. پس از بازی طارمی با چشمان گریان خوشحالی خود را به همگان نشان داد.

کونسیسائو در این خصوص گفت: من به چه طارمی گفتم؟ این چیزها را نمی‌توان در نشست به صورت علنی گفت و من خیلی احساس خوبی ندارم تا جزئیات مکالمات ما منتشر شود. او لحظات خوبی را در بازی با یوونتوس سپری کرد ولی به صورت اتفاقی و با سختگیری داور از مسابقه اخراج شد. او پس از این اتفاق به من گفت که می‌خواهد دوباره خود را بازسازی کند و فردا در بازی مقابل فریرا گلزنی کند و گل بسازد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول