اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

قلعه‌نویی: بازی فینال مثل شطرنج بود/ بعد از فوتبال، علاقه خاصی به والیبال دارم

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: بازی فینال لیگ برتر والیبال همچون شطرنج بود و هر دو تیم با تفکر بازی کردند.

قلعه‌نویی: بازی فینال مثل شطرنج بود/ بعد از فوتبال، علاقه خاصی به والیبال دارم

 خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم‌های والیبال فولاد سیرجان و شهرداری ارومیه در بازی سوم فینال رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 16 به میزبانی سالن فدراسیون مقابل هم قرار گرفتند. این مسابقه در نهایت با نتیجه 3 بر یک و با امتیازهای (23 بر 25، 28 بر 30، 25 بر 21، 25 بر 21) به سود شاگردان محمدرضا تندروان در تیم فولاد سیرجان خاتمه پیدا کرد.

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در پایان این مسابقه اظهار داشت: قهرمانی تیم فولاد سیرجان را تبریک می‌گویم. تندروان از مربیان خوب والیبال ایران است که در سال‌های گذشته در لیگ قطر هم کار کرده است. والیبال رشته خوبی است و من بعد از فوتبال، علاقه خاصی به والیبال دارم.

وی ادامه داد: بازی امروز فینال هم بسیار خوب، نزدیک و همچون شطرنج بود. مربیان با تعویض‌هایی که انجام می‌دادند به دنبال کسب پیروزی بودند. ضمن اینکه امروز جوانانی را دیدم که واقعاً لذت بردم. از فدراسیون والیبال هم تشکر می‌کنم که لیگ منظمی داشت. این قهرمانی را به مردم خوب سیرجان هم تبریک می‌گویم. 

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان خاطرنشان کرد: من به والیبال علاقه خاصی دارم. هفته گذشته هم شرایطی پیش آمد و وقت تندروان را گرفتم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول