اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بیل: یک اشتباه احمقانه باعث باخت ولز مقابل بلژیک شد

ستاره رئال مادرید و بازیکن کنونی مورینیو پس از شکست مقابل تیم ملی بلژیک از روحیه ولزی‌ها در راه رسیدن به جام جهانی صحبت کرد.

بیل: یک اشتباه احمقانه باعث باخت ولز مقابل بلژیک شد

به گزارش خبرگزاری فارس، بامداد امروز در چارچوب اولین بازی راه یابی به جام جهانی قطر، تیم ملی ولز با حضور ستاره تاتنهام مقابل تیم ملی بلژیک شکست 3 بر یک را تجربه کرد.

گرت بیل که در این دیدار یک پاس گل داد، پس از این شکست به اسکای اسپورت انگلیس گفت: خیلی عالی بود که توانستیم یک گل زود هنگام بزنیم. همه چیز خوب پیش می‌رفت تا اینکه یک اشتباه احمقانه همه چیز را تغییر داد. بلژیک تیمی فوق العاده است و اگر مقابل چنین تیمی خطا کنید، آنها شما را مجازات خواهند کرد.

ستاره تیم ملی ولز اظهار داشت: ‌باید مثبت اندیش باشیم و به بازی بعدی بیاندیشیم. دیدار بعدی برای ما خیلی اهمیت خواهد داشت و باید با روحیه‌ای خوب به این مسابقه برویم.

تیم ملی ولز بامداد یک شنبه در دیداری دوستانه میزبان مکزیک خواهد بود و پس از آن با چک در روز سه شنبه دیدار خواهد کرد. تیم ملی ولز پس از جام جهانی 1958 تاکنون نتوانسته به جام جهانی راه یابد و باید دید آیا با حضور بیل و سرمربیگری رایان گیگز این اتفاق رخ خواهد داد؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول