اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

ایراد گرفتن گریژمان از تاکتیک فرانسه /دشان: میزان دوندگی ما باید بیشتر شود

آنتوان گریژمان و دیدیه دشان پس از تساوی تیم ملی فرانسه مقابل اوکراین به انتقاد از بی دقتی بازیکنان خروس‌ها پرداختند.

ایراد گرفتن گریژمان از تاکتیک فرانسه /دشان: میزان دوندگی ما باید بیشتر شود

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال فرانسه در اولین بازی در رقابت‌های راه یابی به جام جهانی قطر، مقابل اوکراین به تساوی یک بر یک رسید.

آنتوان گریژمان که گلی زیبا در این مسابقه به ثبت رسانید (اینجا) در مصاحبه خود به تاکتیک دشان اشکال گرفت و اظهار داشت که این تساوی برای فرانسوی‌ها ناامیدکننده است.

ستاره بارسلونا در مصاحبه با سایت TF1 اظهار داشت: ما نیاز داریم که بازیکنان تهاجمی بیشتری در ترکیب قرار گیرند. بازیکنانی که بتوانند یک در مقابل یک را بردارند و برای گلزنی پیش روند. ما در حال یاد گرفتن تاکتیک جدید تیم هستیم و می‌خواهیم دوباره به تیمی برنده بدل شویم. ما می‌خواهیم در مسابقه برنده شویم ولی بازی خوبی به نمایش نمی‌گذاریم. باید بتوانیم کمی پیشرفت کنیم و بتوانیم نمایشی جذاب را به اجرا گذاریم.

دشان نیز پس از این تساوی اظهار داشت: ما باید در این مسابقه در نیمه اول به پیروزی می‌رسیدیم ولی این اتفاق رخ نداد. موقعیت داشتیم ولی آنها به گل نرسید و در نیمه دوم کار ما سخت شد. در خصوص گلی که خوردیم هم باید بگویم که اجتناب ناپذیر است که گل نخوریم. باید توپ هایمان به گل بدل شود ولی رخ نداد. ما تا انتها به حریف فشار آوردیم و مسلما تساوی برای ناامیدکننده است.

سرمربی تیم ملی فرانسه ادامه داد: اوکراین نشان داد چقدر تیم قدرتمندی است. ما در نیمه دوم بی انرژی بودیم و باید بتوانیم بهتر از این ها بازی کنیم. ما نیاز داریم تا کمی موثرتر و سیال تر در میدان بازی کنیم.

تیم ملی فرانسه یک شنبه بعد از ظهر در چارچوب رقابت راه یابی به جام جهانی میهمان قزاقستان خواهد بود و سپس به مصاف بوسنی خواهد رفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول