اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

AFC پاسخ اعتراض ایران به میزبانی بحرین را به زودی خواهد داد

رسانه عراقی در گزارش خود نوشت که کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخ اعتراض ایران نسبت به میزبانی بحرین را در روزهای آتی خواهد داد

AFC پاسخ اعتراض ایران به میزبانی بحرین را به زودی خواهد داد

به گزارش خبرگزاری فارس، پایگاه خبری الفرات عراق نوشت که کنفدراسیون فوتبال آسیا به زودی پاسخ اعتراض ایران به میزبانی بحرین در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر را خواهد داد.

الفرات در گزارش خود نوشت که کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی اعتراض عراق در خصوص تغییر برنامه بازی‌های باقی مانده را رد کرد و اعلام داشت که تیم ملی عراق در بازی اول استراحت خواهد داشت و پس از آن با تیم‌های کامبوج، هنگ‌کنگ و ایران مسابقه خواهد داد.

عراق اعتراض داشت که طبق برنامه قبلی باید ابتدا با هنگ‌کنک بازی کند و بعد به مصاف کامبوج برود که این اعتراض رد شد.

الفرات در ادامه گزارش خود در خصوص اعتراض تیم ملی ایران نسبت به میزبانی بحرین نیز نوشت و اظهار داشت که کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز پاسخ اعتراض ایران را نسبت به این موضوع نداده است و انتظار می‌رود AFC در روزهای آتی به صورت رسمی پاسخ اعتراض ایران را بدهد.

در گروه سوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی عراق با 11 امتیاز صدرنشین است و بحرین با 9 امتیاز، ایران با 6 امتیاز ، هنگ‌کنگ با 5 امتیاز و کامبوج با یک امتیاز در رده‌های بعدی جای دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول