اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

المپیکی‌ها هم به زودی واکسینه‌ می‌شوند/ عدم رعایت پروتکل های بهداشتی مساوی با لغو مسابقات

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: در حال حاضر با رعایت جدی تر پروتکل‌ها و تشدید نظارت‌ها، برخی فعالیت‌های ورزشی پیگیری خواهد شد.

المپیکی‌ها هم به زودی واکسینه‌ می‌شوند/ عدم رعایت پروتکل های بهداشتی مساوی با لغو مسابقات

به گزارش خبرگزاری فارس، چهل و چهارمین جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش به ریاست غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد. در این جلسه نوروزی ضمن قدردانی از همراهی جامعه ورزشی در اجرای پروتکل های بهداشتی، اظهار داشت: امیدواریم جامعه عزیز ورزشی کشور همچنان با جدیت نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام کنند تا همچون ماه‌های گذشته با کمترین میزان آسیب، این مرحله از اوج‌گیری بیماری را نیز پشت سر بگذاریم.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به صدور مجوز اردوهای ملی و برخی مسابقات و لیگ ها در شرایط اوج بیماری در سال گذشته، گفت: همان‌طور که وزارت بهداشت در آن مقطع با از سرگیری فعالیت‌های ورزشی طبق ضوابط و مقررات خاص موافقت کرد، طبیعی است در حال حاضر نیز با رعایت جدی تر پروتکل‌ها و تشدید نظارت‌ها، برخی فعالیت‌های ورزشی پیگیری شود.  

 رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص پروسه واکسیناسیون المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها تاکید کرد: خوشبختانه با همراهی همکاران گرانقدرمان در وزارت بهداشت، بیش از ۱۰۰ نفر از ورزشکاران پارالمپیکی در مرحله اول واکسینه شدند و با توجه به تهیه لیست المپیکی‌ها، پیگیری لازم در خصوص واکیسناسیون آنها در حال انجام بوده و به زودی انجام خواهد شد.

 نوروزی خاطرنشان کرد: بعضاً سهل انگاری‌هایی در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی در برخی رشته‌های ورزشی مشاهده شده است که در این خصوص تذکرات لازم صادر شده و در صورت تکرار این تخلفات، لغو مسابقات ورزشی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول