اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

باشگاه نساجی:اگر پرسپولیسی ها کرونا بگیرند مسوولیتی بر عهده ما نیست

باشگاه نساجی در آستانه دیدار با پرسپولیس در اطلاعیه‌ای نوشت: اگر بعد از بازی مشکلی بابت ویروس کرونا متوجه باشگاه پرسپولیس شود، هیچ مسئولیتی بر عهده مدیریت و کادر پزشکی باشگاه نساجی نیست.

باشگاه نساجی:اگر پرسپولیسی ها کرونا بگیرند مسوولیتی بر عهده ما نیست

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، احتمالاً اهالی فوتبال ایران از وضعیت ویژه کرونایی در کشور و همچنین مسائل به‌وجود آمده برای تیم فوتبال نساجی مازندران مطلع هستند که بلافاصله و طبق پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا، بازیکنان مبتلا به ویروس کرونا را از تیم جدا کرده و قرنطینه شدند تا خطری نماینده فوتبال در لیگ قهرمانان آسیا را تهدید نکند و بازیکنان پرسپولیس با سلامتی کامل به کشور هند اعزام شوند.

لازم به ذکر است از همه بازیکنان نیز تست دوم و سوم گرفته شد تا احتمال بروز مشکل به حداقل برسد.

اگرچه طبق نظر کارشناسان و متخصصان این بازی باید لغو می‌شد اما سازمان محترم لیگ و ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش تاکید به انجام این بازی در چنین شرایط ویژه‌ای دارد و ما، در باشگاه نساجی مثل همیشه به قانون احترام می‌گذاریم و برای انجام بازی به تهران آمدیم.

با توجه به اقدامات انجام‌شده از سوی باشگاه نساجی، اگر بعد از بازی مشکلی بابت ویروس کرونا متوجه باشگاه پرسپولیس شود، هیچ مسئولیتی بر عهده مدیریت و کادر پزشکی باشگاه نساجی نیست و تیم نساجی تمامی تدابیر لازم را انجام داده و با توجه به برنامه‌ریزی سازمان محترم لیگ، به میدان می‌رویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول