اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

کشتی فرنگی گزینشی المپیک| گرایی طلایی شد

فرنگی‌کار تیم ملی ایران در مسابقات گزینشی المپیک به مدال طلا دست پیدا کرد.

کشتی فرنگی گزینشی المپیک| گرایی طلایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه رقابت‌های گزینشی کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا که به میزبانی قزاقستان در حال برگزاری است، وزن 67 کیلوگرم محمدرضا گرایی موفق به کسب مدال طلا شد.

وی در دور اول و کمتر از یک دقیقه با نتیجه 8 بر صفر شروز اوچیلوف از تاجیکستان را از پیش رو برداشت. گرایی در دور بعد مقابل احمد داحشان از اردن با نتیجه 8 بر صفر پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی در این مرحله آشو دارنده مدال برنز آسیا از هند را با نتیجه 9 بر صفر مغلوب کرد و ضمن راهیابی به دیدار فینال، سهمیه المپیک توکیو را نیز کسب کرد.

این کشتی‌گیر کشورمان در دیدار فینال هان سو ریو قهرمان جهان از کره جنوبی را با نتیجه 9 بر صفر مغلوب کرد و به مدال طلا رسید.

در وزن 97 کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر جهانگیر توردیف دارنده مدال نقره آسیا از ازبکستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با با نتیجه 10 بر 2 یانان چن از چین را مغلوب کرد و ضمن کسب سهمیه المپیک به دیدار فینال راه یافت. ساروی در دیدار فینال مقابل اوزور ژوژوپبیکوف از با نتیجه 10 بر صفر پیروز و صاحب مدال طلا شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول