اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عبدالله زاده: بازی سختی مقابل العین داریم/ با تمام وجود برای پیروزی می جنگیم

هافبک فولاد پیش از دیدار با العین امارات گفت: العین تیم خیلی خوبی است و بازیکنان با کیفیت زیادی دارد ولی ما به دنبال پیروزی هستیم.

عبدالله زاده: بازی سختی مقابل العین داریم/ با تمام وجود برای پیروزی می جنگیم

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال فولاد فردا(شنبه) از ساعت 20:20 به وقت تهران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین امارات می رود.

در همین رابطه احمد عبدالله زاده بازیکن فولاد در نشست خبری این بازی گفت: العین تیم خیلی خوبی است و بازیکنان با کیفیت زیادی دارد. ما این تیم را خیلی خوب آنالیز کردیم و نقاط قوت و ضعف این تیم را می دانیم. ما تیمی با برنامه هستیم و تمام بازیکنان شرایط این بازی و حساسیتش را خیلی خوب درک کردند.

وی افزود: می دانیم بازی سختی مقابل العین پیش رو داریم. آماده ایم خودمان را در بالاترین سطح آسیا نشان دهیم. یک سال زحمت کشیدیم تا به اینجا برسیم به همین خاطر قطعا نمی خواهیم کارمان در مرحله متوقف شود.

وی ادامه داد : می خواهیم نماینده خوبی برای ایران در رقابت ها باشیم. تمام بازیکنان به اینجا آمده اند تا با فدارکاری بجنگند و یک بازی خوب به نمایش بگذارند. متاسفانه در این فصل پنجره نقل و انتقالاتیمان بسته بود و نتوانستیم بازیکنان جدیدی به خدمت بگیریم ولی با همین بازیکنان تلاش می کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول