اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

زیدان: تا قهرمانی راه زیادی باقی مانده /رئال از لحاظ فیزیکی در فشار است

سرمربی رئال مادرید پس از برد بارسلونا به تمجید از بازیکنانش پرداخت و از فشار بازی ها و خستگی تیم صحبت کرد.

زیدان: تا قهرمانی راه زیادی باقی مانده /رئال از لحاظ فیزیکی در فشار است

به گزارش خبرگزاری فارس، زین الدین زیدان پس از پیروزی در ال کلاسیکو مقابل بارسلونا و رسیدن به صدر جدول در خصوص این مسابقه گفت: احساس خوبی دارم، ما بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و به نظرم سزاوار پیروزی بودیم. شانس های زیادی داشتیم و می توانستیم گل سوم را به ثبت رسانیم.

وی در خصوص اظهارات کومان و انتقاد علیه داوری اظهار داشت: من اعتقاد دارم که داور آن صحنه را پنالتی تشخیص نداد که کارش هم درست بود. آن صحنه پنالتی نبود. مهمترین چیز، عملکردی است که ما در درون زمین به ثبت رسانیدم. بارسلونا تیمی فوق العاده است و ما در این مسابقه بسیار اذیت کرد.

زیدان ادامه داد: گل بنزما یک استعداد محض بود. یک توانایی عالی که از فردی بااستعداد به ظهور می رسد. برای او خوشحالم. من برای تمام بازیکنانم خوشحالم زیرا که ما چندین تعویض در این مسابقه داشتیم. ماریانو، اودریوزولا، ایسکو و مارسلو وارد میدان شدند و همه نشان دادند چقدر به تیم رئال متعهد هستند. آنها می خواستند بازی کنند و حضورشان در میدان اتفاق خوبی برای مادرید است. ما همه با هم هستیم و من مسئولاین تیم هستم. به همین دلیل برای خودمان خوشحالم زیرا که ما با کمک هم توانستیم به پیروزی دست یابیم.

سرمربی رئال مادرید در خصوص قهرمانی در لالیگا گفت: راه زیادی مانده و هنوز هیچ چیزی مشخص نیست. ما باید الان استراحت کنیم زیرا 2 بازی سخت پیش رو داریم. اکنون وقت استراحت است و من نمی دانم در پایان فصل چه اتفاقی رخ خواهد داد. ما اکنون از لحاظ فیزیکی دیگر به ته و انتها رسیده ایم و دیگر جانی باقی نمانده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول