اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مربی گل‌گهر: بازیکنان ما باید سختی بازی با پیکان را درک کنند/ امیدوارم اسم قلعه نویی در داوری‌ها دخیل نباشد

مربی تیم فوتبال گل گهر گفت: امیدوارم بچه‌های ما بازی با پیکان را درک کنند زیرا دیدار سختی است و باید در هر لحظه تمرکز بالایی داشته باشند.

مربی گل‌گهر: بازیکنان ما باید سختی بازی با پیکان را درک کنند/ امیدوارم اسم قلعه نویی در داوری‌ها دخیل نباشد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جلال امیدیان در نشست خبری قبل از بازی با پیکان در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: پیکان از نظر مهره جزو تیم‌های خوب است. از لحاظ مدیریت جزو تیم های قوی تهرانی است و هزینه خوبی هم انجام داده. از نظر فوتبالی تیم بسیار قابل احترام و سختکوشی است و به نظر من یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما محسوب می شود که می‌تواند برای ادامه راه یک کلید برای گل‌گهر باشد.

وی افزود: با تدابیر امیر قلعه‌نویی در روزهای اخیر تمرین‌های خوبی انجام داده و با آنالیزی که از حریف داشته‌ایم آماده بازی خوبی هستیم. ان شالله بتوانیم این مسابقه را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم و در جدول پله‌های خوبی بالا برویم. بازی با پیکان از لحاظ جدولی برای ما خیلی مهم است.

مربی تیم گل‌گهر تصریح کرد: امیدوارم بچه‌ها درک کنند دیدار سختی است و باید در هر لحظه تمرکز بالایی داشته باشند. برای اینکه بازی فردا را با موفقیت پشت سر بگذاریم خیلی امیدوار هستیم.

امیدیان درباره وضعیت خط دفاعی پیکان گفت: تمام مربیان و بازیکنان لیگ می دانند پیکان از نظر لایه های دفاعی تیم خیلی خوبی است و بازیکنانش خیلی سختکوش و دونده هستند اما این مسابقه لحظه‌ها است و باید از تک فرصت‌ها استفاده کنیم. به تیم خود ایمان داریم و جزو تیم هایی هستیم که در گذشته به دلیل برخی بدشانسی‌ها و ناداوری ها اذیت شدیم و نتوانستیم نتایج دلخواه را کسب کنیم.

وی اضافه کرد: بسیار امیدوار هستیم پس از بازی با ماشین‌سازی که جزو بازی‌های بسیار خوب ما بود و آن را با موفقیت پشت سر گذاشتیم طبق آنالیز خوب مان مقابل پیکان هم موفق باشیم.

مربی تیم گل‌گهر درباره سیستم چرخشی امیر قلعه‌نویی برای استفاده از دروازه‌بان‌ها این تیم توضیح داد: خیلی سیستم چرخشی در این فصل نداشتیم و البته در سال‌های قبل هم چنین موضوعی نبوده است. دروازه‌بان اول و دوم تیم‌های قلعه‌نویی مشخص بوده و در طول فصل امکان دارد اتفاق‌هایی رخ بدهد که دروازه‌بان دوم بازی کند. 

امیدیان درباره اشتباه علیرضا حقیقی در بازی رفت گل گهر و پیکان گفت: این امر جزو اتفاق‌های فوتبال است و بازی رفت با پیکان هم جزو بازی‌های خیلی خوب ما بود که امید گل بالایی داشتیم. برخی بدشانسی‌ها در آن مسابقه گریبانگیرمان شد و آن گل هم جزو اتفاق‌های نادر بود که در فوتبال می‌افتد. با این وجود وضعیت روحی خوبی داریم و با توه به تمرینات مان خیلی به بازی فردا امیدوار هستیم. 

وی درباره استفاده از یک داور جوان برای این مسابقه عنوان کرد: خیلی نمی خواهم درباره داوری صحبت کنم. به هر حال تیمی بوده ایم که از لحاظ داوری در این فصل اذیت شدیم. آغاز این امر هم از بازی با نفت آبادان بود. در نیمه اول آن مسابقه بازی‌ای داشتیم که یکی از بهترین نمایش‌های یک تیم بود اما در آن بازی پنالتی ضد گل گهر گرفتند که همه گفتند درست نبود.

مربی تیم گل گهر تصریح کرد: از داوری فقط انتظار عدالت داریم و جز این نمی‌خواهیم. امیدواریم خیلی اسم امیر قلعه نویی در داوری‌ها دخیل نباشد زیرا هر جا سرمربی بوده در برخی مواقع ناداوری‌های سهوی اتفاق افتاده است. امیدواریم این ذهنیت برای ما پاک شود و داوری های خوبی ببینیم تا عدالتی که دوست داریم اجرا شود.  

امیدیان درباره نفرات مصدوم و محروم گل‌گهر گفت: بازیکن محروم نداریم اما باید دید وضعیت فرشید باقری که مصدوم است شرایط بازی را به دست خواهد آورد. امین پورعلی را قطعا در اختیار نداریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول