اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

سیمئونه: قهرمان لالیگا؟ رئال تیم سرسختی است / ستاره‌های سابق بارسا مانع برد اتلتیکو +فیلم

سیمئونه پس از تساوی ناامیدکننده مقابل بتیس از حساسیت قهرمانی در اسپانیا صحبت کرد.

سیمئونه: قهرمان لالیگا؟ رئال تیم سرسختی است / ستاره‌های سابق بارسا مانع برد اتلتیکو +فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در هفته سی‌ام لالیگای اسپانیا اتلتیکومادرید مقابل رئال بتیس به تساوی یک بر یک رضایت داد تا حساسیت در جدول لالیگا داغ‌تر شود.

سیمئونه پس از این تساوی در خصوص شانس قهرمانی در لالیگا گفت: باید به شما بگویم که چه اتفاقی در این فصل رقابت‌های اسپانیا رخ داد. مادرید و بارسلونا فصل را با ناکامی و بی‌ثباتی آغاز کردند ولی ما توانستیم شروع خیلی خوبی به ثبت رسانیم.

وی ادامه داد: آنها توانستند خودشان را ریکاوری کنند و باید بگویم مادرید تیم سرسختی است و در لیگ قهرمانان اروپا نیز حضور دارد. ثبات ما و کیفیت ما کمی به هم ریخت و باید در ادامه ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

اتلتیکومادرید با اینکه اکنون با اختلاف یک امتیاز صدرنشین لالیگاست ولی یک آمار فاجعه‌بار را در این فصل به ثبت رسانده است. آنها که در مقطعی از فصل توانستند نسبت به تیم دوم جدول که آن زمان بارسلونا بود اختلاف 14 امتیازی ایجاد کنند که آن اختلاف به یک امتیاز تقلیل پیدا کرد و با توجه به ناکامی‌های اخیر اتلتیکو، شانس این تیم از بارسلونا و رئال مادرید کمتر تخمین زده است.گزارشی از وضعیت تیم بارسلونا و مسیر این تیم برای قهرمانی در 2 گانه داخلی را در اینجا بخوانید.

اتلتیکومادرید در این مسابقه شانس‌های زیادی داشت ولی کلودیو براوو مقابل آنها ایستاد که بزرگترین آنها به 2 موقعیت فوق العاده آنخل کورئا در لحظات پایانی مسابقه بازمی‌گردد.(واکنش مطبوعات اسپانیا نسبت به این تساوی را در اینجا مشاهده کنید)

نکته جالب این مسابقه اینجاست که براوو، دروازه‌بان کنونی بتیس که مانع گلزنی‌های اتلتیکومادرید شد،  دروازه‌بان پیشین بارسلونا بود و از طرفی دیگر گلزن بتیس کریستین تیو، بازیکن سابق آبی‌اناری‌ها بود که این 2 نفر توانستند امیدهای بارسلونا را برای قهرمانی زنده نگاه دارند.

 

 

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول