اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

نیمار-مسی - بارسلونا ؛ این پازل چگونه تکمیل می‌شود؟

روز گذشته اخباری مبنی بر بازگشت احتمالی نیمار به بارسلونا در رسانه‌های اسپانیایی مطرح شد که باعث شد روزنامه موندو از تنها راه حل این اتفاق پرده بردارد.

نیمار-مسی - بارسلونا ؛ این پازل چگونه تکمیل می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری فارس، رسانه‌های اسپانیایی روز گذشته عنوان کردند که مسی خواهان بازگشت نیمار است و این علاقه باعث شده تا تردید بر دل ستاره برزیلی بیفتد. از طرفی بارسلونا نیز دوست دارد تا این بازیکن به نیوکمپ بازگردد ولی شرایط اقتصادی کنونی به آبی‌اناری‌ها اجازه نخواهد داد. از طرفی نیمار به تمدید با پاریس نزدیک است و برخی از نزدیکان ستاره برزیلی عنوان کردند که این بازیکن به زودی قراردادش را تمدید خواهد کرد.

موندو در گزارشی نوشت تصمیم نیمار به تصمیم مسی وابسته است و می‌خواهد بداند که این بازیکن فصل آینده در کدام تیم توپ می‌زند. رسانه اسپانیایی نوشت که اگر بارسلونا خواهان بازگشت نیمار و تشکیل زوجش با مسی است باید اندیشه‌های متفاوتی را وارد مذاکره کند که می‌توان آن را در 2 ایده توضیح داد.

ابتدا البته باید عنوان کرد که آبی‌اناری‌ها با مشکل بزرگ اقتصادی روبه‌رو هستند و از طرفی اساساً خرید نیمار در حال حاضر برای هیچ تیمی میسر نیست و هر تیمی برای این انتقال باید باید راهکارهای دیگری بیاندیشد.

* تنها راه بازگشت نیمار به بارسلونا و مسی

بارسلونا برای جذب نیمار یا باید تا تابستان 2022 صبر کند و بتواند به صورت رایگان این بازیکن را به خدمت گیرد یا باید بازیکنی مثل «دمبله» را وارد معامله کند. عثمان دمبله در این فصل عملکرد خوب و قابل قبولی از خود به ثبت رسانید و توانست در دوران بی بازیکنی کومان به این تیم کمک کند. او اکنون 21 سال سن دارد و نیمار 28 سال و باید دید آیا بارسلونا با پرداخت پولی و معاوضه این 2 بازیکن با پاریس موافقت می‌کند یا خیر؟

از طرفی دیگر امکان عدم تمدید نیمار با پاریس در شرایط ماندن این بازیکن در این باشگاه غیرممکن به نظر می‌رسد. نیمار در تابستان امسال یا از پاریس می‌رود و تیمی باید برایش پول بپردازد یا باید با سن ژرمن تمدید کند و قید بارسلونا را بزند.

موندو در جلد امروز خود این اتفاق را به پازل نیمار تشبیه کرد و نوشت برای تشکیل زوج مسی و نیمار، حضور دمبله لازم و ضروری است.

البته یک نگاه دیگر هم هنوز وجود دارد و آن هم ترک مسی و انتقال لئو به پاریس خواهد بود. به گفته رسانه‌های مادریدی امباپه از پاریس رفتنی است و همین مسئله می‌تواند به سران سن ژرمن کمک کند تا مسی را خریداری کنند. البته باید دید آیا تصمیم مسی به رفتن از بارسلونا چقدر جدی است. تصمیم مسی نیز به عواملی بستگی دارد که می‌توانید آن را در گزارش اینجا بخوانید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول