اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

مسی: ما سزاوار قهرمانی بودیم / بالا بردن اولین جام به عنوان کاپیتان بارسا برایم خاص است

لیونل مسی پس از قهرمانی در جام حذفی اسپانیا از عملکرد بارسلونا مقابل بیلبائو صحبت کرد و قهرمانی را شایسته بازیکنان آبی اناری دانست.

مسی: ما سزاوار قهرمانی بودیم / بالا بردن اولین جام به عنوان کاپیتان بارسا برایم خاص است

به گزارش خبرگزاری فارس، بامداد امروز در فینال کوپادل ری بارسلونا موفق شد با 4 گل از سد بیلبائو عبور کند و پس از تقریبا 2 سال اولین جام خود را بدست آورد.

مسی پس از درخشش در این مسابقه به بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و پس از آن در مصاحبه با شبکه Barca TV گفت: بسیار خوشحالم. ما سزاوار این خوشحالی هستیم. برایم خیلی خاص است که به عنوان کاپیتان توانستیم اولین جام را بالای سر ببرم؛ در باشگاهی که در آن زندگی کردم و بزرگ شدم.

وی ادامه داد: کاپیتانی این باشگاه برایم بسیار خاص است و خاص تر اینکه توانستیم قهرمان کوپا شویم و جام این رقابت را بالای سر ببرم. اینکه هواداران در ورزشگاه حضور ندارند باعث ناراحتی است و وضعیتی که درونش زندگی می‌کنیم نیز باعث شرمساری و ناراحتی است.

ستاره بارسلونا ادامه داد: کوپا دل ری همیشه خاص است و قهرمانی در آن باعث می‌شود که هواداران بسیار زیاد خوشحال شوند. می دانستیم اتلتیک بیلبائو چگونه می‌خواهد فوتبال بازی کند. صبور بودیم و با ایجاد فضاهای مناسب سعی داشتیم ایجاد موقعیت کنیم.

مسی گفت: ابتدای این فصل کار برای ما سخت بود که بتوانیم شروع کنیم. امتیازهایی را از دست دادیم ولی پس از آن توانستیم قدرتمند شویم و عملکردی خوب را به ثبت رسانیم. اکنون نیز در کورس قهرمانی لالیگا قرار داریم. در ال کلاسیکو متاسفانه نتوانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول