اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

واینالدوم نزدیک به درهای خروجی از لیورپول

یک رسانه معتبر انگلیسی از تلاش های هافبک هلندی لیورپول برای ترک آنفیلد در تابستان خبر داد.

واینالدوم نزدیک به درهای خروجی از لیورپول

به گزارش خبرگزاری فارس، جیورجینیو واینالدوم یکی از بازیکنان خبرساز لیورپول در ماه های اخیر بوده است.

در تابستان گذشته که هنوز یک سال دیگر از قراردادش با تیم انگلیسی باقی بود، به حضور در بارسلونا اسپانیا بسیار نزدیک شد اما لیورپول به خاطر کسب مقام قهرمانی لیگ برتر او را همچنان حفظ کرد.

مدیریت باشگاه لیگ برتری امیدوار بود در یک فصل باقیمانده با رایزنی های سودمند بتواند نظر هافبک دفاعی هلندی اش را برای امضای قرارداد جلب کند اما روزنامه لیورپول اکو خبر داده این تلاش ها بی نتیجه مانده است. طبق ادعای این نشریه سران باشگاه لیگ برتری به هافبک با تجربه اطلاع دادند برای آینده هم روی حضورش حساب می کنند.

البته تحت شرایطی حاضر خواهند بود که با او قرارداد جدیدی امضاکنند. از جمله نکاتی که لیورپول برای امضای تفاهم نامه کاری جدید روی آن تاکیدداشته، ثابت ماندن دستمزد بازیکنش بوده است.

 ظاهرا  این مساله به هیچ وجه مورد نظر و رضایت بازیکن تکنیکی و پرسابقه نبوده است. در واقع واینالدوم شرط گذاشته تنها در صورت افزایش حقوقش می تواند به همکاری با لیورپولی ها ادامه دهد.

آنگونه که این نشریه نوشت سرخپوشان حاضرند همان حقوق 3 میلیون پوندی را به وی برای مدت 3 سال آینده پرداخت کنند. اما این گزینه ای نیست که مد نظر هافبک دفاعی چند سال اخیر تیم باشد.

به این دلیل لیورپول اکو افزود که ستاره هلندی در تابستان به احتمال زیاد تیم پرطرفدار را ترک می کند.

به باور گزارشگر این نشریه، واینالدوم اکنون به حضور در تیم های مثل بارسلونا، اینترمیلان و چلسی بیش از پیش نزدیک شده است. وی از سال  2016 که نیوکاسل یونایتد را ترک کرد و چالش انگلیسی دیگری را آغاز کرد، بازیکن لیورپول است. برای آن البته در مدت 5 سال توانسته 172 بازی انجام دهد و 16 گل بزند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول