اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

زیدان: توپ به دست خورد ولی داور پنالتی نگرفت/ ناامید نمی‌شویم زیرا به قهرمانی امیدوارم

سرمربی رئال مادرید پس از تساوی تلخ در خانه مقابل رئال بتیس از دیدار حساس مقابل چلسی، صحنه مشکوک داوری، بازگشت ادن ازارد و احتمال قهرمانی در لالیگا صحبت کرد.

زیدان: توپ به دست خورد ولی داور پنالتی نگرفت/ ناامید نمی‌شویم زیرا به قهرمانی امیدوارم

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب هفته سی و سوم لالیگا رئال مادرید در خانه و در ورزشگاه آلفردو دی استفانو مقابل رئال بتیس به تساوی بدون گل رسید. این تساوی شاید به منزله از دست دادن قهرمانی برای مادرید و زیدان تمام شود زیرا که اوضاع برای اتلتیکو و بارسلونا به مراتب بهتر بوده و طرفداران مادرید باید صبر کنند تا جدال رو در روی بارسا و اتلتیکو فرا برسد.

در جدول لالیگا اتلتیکومادرید با 32 بازی و 73 امتیاز اول، رئال مادرید با 33 بازی و 71 امتیاز دوم و بارسلونا با 31 بازی و 68 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

زیدان پس از این تساوی اظهار داشت: ما در خط تهاجمی ضعف داریم در حالی که در دفاع خوب هستیم. امشب به اندازه کافی خوب نبودیم و 2 امتیاز مهم را از دست دادیم اما هنوز معتقدم راه طولانی تا پایان راه مانده است. اگر هفته پایانی بود و ما امتیاز کم داشتیم به شما می گفتیم قهرمانی تمام شد اما ما هنوز شانس داریم.

رئال مادرید برای قهرمانی در لالیگا هنوز 5 بازی در اختیار دارد و باید دید چه اتفاقی برای اتلتیکو و بارسلونا رخ خواهد داد.

سرمربی رئال مادرید اظهار داشت: ما امیدواریم در بازی سه شنبه شب مقابل چلسی کروس و مندی را در اختیار داشتیم و بتوانیم به خوبی ریکاوری کنیم. ما در بیشتر بازی‌های مهم این فصل آماده بودیم و اکنون هم امیدواریم مقابل چلسی نتیجه خوبی بگیریم.

زیدان اظهار داشت: پنالتی؟ من دیدم توپ به دست مدافع بتیس خورد اما داور سوت نزد. نظر او است.

وی در رابطه با بازگشت ازارد نیز گفت: خیلی خوشحالم برای او زیرا ادن می‌تواند به ما کمک شایانی کند. برای ما خیلی اهمیت دارد که او ریکاوری کند و آماده باشد. از کیفیت او همگی باخبریم و می‌خواهیم از او تا پایان فصل سود ببریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول