اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

یعقوبیان: با کلاشینکوف باید مقابل تانک بایستیم/ امکانات «اپه» در مقایسه با «سابر»، صفر است

سرمربی تیم ملی اسلحه اپه شمشیربازی گفت: در حال حاضر با کلاشینکف مقابل تانک بایستیم که کار بسیار سختی است.

یعقوبیان: با کلاشینکوف باید مقابل تانک بایستیم/ امکانات «اپه» در مقایسه با «سابر»، صفر است

علی یعقوبیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد مسابقات کسب سهمیه المپیک و ناکامی اپه ایست ها در گرفتن سهمیه اظهار داشت: مسابقات سختی بود اما ما می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم و امید هم داشتیم. انتظار من قبل از مسابقات از محمد رضایی کسب عنوان قهرمانی بود و می‌توانست حریف ویتنامی را شکست دهد اما بازی را بد شروع کرد و کارش سخت شد.همین شرایط باعث شد بهم بریزد و نتیجه نگیرد. در مجموع او در بین 19 نفر پنجم شد که نه خوب بود و نه بد.

وی در مورد اینکه حسرت ایران در اسلحه اپه برای رسیدن به المپیک ادامه‌دار خواهد بود، گفت:‌اگر می‌خواهیم به سهمیه برسیم باید شرایط خوبی داشته باشیم. باید شرایط‌مان با اسلحه سابر مساوی باشد. اسلحه سابر پزشک، ماساژور و روانشناس دارد، اما تا حالا یک بار هم رنگ تمرین در آکادمی را ندیده‌ایم و اردوهایمان بیشتر در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

سرمربی تیم ملی اپه گفت:اعزام‌هایمان هم اصلا برابر نیست اینکه دوستان ما را با سابر مقایسه می‌کنند اصلا درست نیست وقتی می‌توان  مقایسه کرد که شرایط مساوی باشد وسایل ما گران‌تر است و رقابت‌هایمان کمتر، ما جنگ نابرابری با کشورهای خارجی داریم یک کلاشینکوف به ما داده‌اند و باید مقابل تانک بایستیم این کار شدنی نیست.

یعقوبیان تأکید کرد: با این شرایط به همه ملی‌پوشان گفته‌ام باید با همین امکانات صفر به اسلحه سابر برسیم ما در آینده هم اردوهایمان را ادامه می‌دهیم و با قدرت می‌خواهیم جلو برویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول