اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

با درخشش مسی بارسلونا هرگز تسلیم نخواهد شد +فیلم

مطبوعات اسپانیا در واکنش به پیروزی سخت و نفس گیر بارسلونا مقابل والنسیا به تمجید از مسی و یارانش پرداختند.

با درخشش مسی بارسلونا هرگز تسلیم نخواهد شد +فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس بارسلونا مقابل والنسیا در ورزشگاه مستایا به برتری 3 بر 2 رسید تا رقابت برای قهرمانی در لالیگا همچنان داغ و در اوج حساسیت باقی بماند.

در این بازی که کومان به دلیل محرومیت در کنار بارسایی‌ها نبود، مسی دوباره درخشان ظاهر شد و با عملکردی دیدنی و گلی زیبا باعث پیروزی تیمش شد تا این تیم همچنان برای قهرمانی امید داشته باشد. گل های بارسلونا را مسی 57، 69 و گریژمان 63 به ثبت رساندند تا این تیم پس از اتلتیکومادرید 76 امتیازی و رئال مادرید 74 امتیازی با 74 امتیاز در رده سوم جدول قرار گیرد.

مطبوعات بارسایی پس از این پیروزی سخت مقابل والنسیا در ورزشگاه مستایا به تمجید از بازیکنان آبی اناری پرداختند و از انگیزه بالای آنها در مسیر قهرمانی نوشتند. موندو دپورتیوو با تیتر «هرگز تسلیم نشو» از درخشش مسی و گریژمان نوشت و مدعی شد که این تیم برای قهرمانی نخواهد ایستاد.

هفته آینده دیدار حساس بارسلونا و اتلتیکومادرید در ورزشگاه نیوکمپ برگزار خواهد شد و نتیجه آن مدعیان قهرمانی لالیگا را مشخص تر خواهد کرد. یکشنبه آینده رئال مادرید و سویا، 2 مدعی دیگر قهرمانی در لالیگا با هم مسابقه دارند تا در هفته آینده شکل کلی لالیگا در فاصله 3 هفته مانده به پایان مشخص شود.

اسپورت چاپ کاتالونیا نیز از انگیزه تیم بارسلونا نوشت و با تیتر « آنها زنده هستند» از پیروزی درخشان مسی و یارانش در مستایا نوشت. اسپورت نوشت که بارسلونا با درخشش مسی و گریژمان به برتری رسید و دوباره به مدعی قهرمانی نام گرفت. 

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول