اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

رئیس بایرن:دنبال خرید اشرف حکیمی نیستیم

رئیس باشگاه بایرن مونیخ شایعه خرید مدافع راست سابق بورسیادورتموند را ردکرد.

رئیس بایرن:دنبال خرید اشرف حکیمی نیستیم

به گزارش خبرگزاری فارس، در دو روز گذشته منابع نزدیک  به مونیخی ها گزارش کردند «اشرف حکیمی» بازیکن سال های 2018 تا 2020 بورسیادورتموند و عضو کنونی اینترمیلان در رادار بایرن مونیخ قرار گرفته است.

این رسانه ها افزودند برای خرید حکیمی که تابستان سال قبل در ازای 45 میلیون یورو راهی اینترمیلان شد، بایرن رقم سنگینی را باید پرداخت کند تا در کنار بنژامین پاوارد، یک مدافع راست با کلاس بالای دیگر دراختیار داشته باشد.

*بایرن دنبال خرید گران نیست

امروز هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن به این شایعه واکنش نشان داد. به نقل از سایت گل، او گفت:در تابستان ما تیم را تقویت می کنیم اما به دنبال خریدهای گران قیمت نیستیم.

وی افزود: تیمی بسیار قوی و جوان با پتانسیل فراوان داریم، از این بابت نگران آینده نیستم. هیچ لزومی برای خرید گران قیمت نمی بینم.

این مقام ادامه داد: می خواهیم بهترین ها برای ما بازی کنند اما واقعیت های ناشی از شیوع  کرونابه ما گوشزد می کند کنترل وضعیت مالی خود را در اختیار داشته باشیم.

*اظهارات مدیر برنامه

با این اظهارات مشخص شد که باواریایی ها دنبال خرید های گران مثل حکیمی نخواهند بود. از طرفی آلخاندرو کامانو، مدیر برنامه بازیکن مراکشی اینترمیلان نیز به ارزیابی شایعه حضور موکلش در تیم بایرن پرداخت.

او به خبرنگار کالچو مرکاتو گفت: نمی دانم این شایعات از کجا می آیند اما تعجب نمی کنم اگر تیمی مثل بایرن مونیخ به اشرف حکیمی علاقمند باشد.

وی تاکید کرد:هیچکسی از طرف بایرن با من تماسی نگرفته است. حکیمی از بودن در اینترمیلان راضی است.

*بازیکنی 50 میلیونی

حکیمی که تا تابستان گذشته در قرارداد با رئال مادرید بود و به مدت 2 سال به عنوان بازیکن قرضی برای بورسیادورتموند بازی کرد، در فصل جاری 41 بازی برای اینتر کرده که 7 گل زده و 8 پاس گل نیز داده است.

سایت ترانسفرمارکت ارزش این بازیکن 22 ساله را 50 میلیون یورو تخمین زده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول