اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

مارکا: با شاتگان منتظر اعدام سیمئونه بودند ولی او به بارسا نباخت

رسانه مادریدی به تمجید از سرمربی اتلتیکومادرید پرداخت و عملکرد او را شایسته تقدیر دانست.

مارکا: با شاتگان منتظر اعدام سیمئونه بودند ولی او به بارسا نباخت

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته بارسلونا در نیوکمپ مقابل اتلتیکومادرید به تساوی بدون گل رسید تا شانس رسیدن به صدر برای آبی‌اناری‌ها از بین برود.

رئال مادرید امشب به مصاف سویا خواهد رفت و اگر مقابل لوپتگی به پیروزی برسد، زیدان صدرنشین لالیگا خواهد بود و باید با تیم اتلتیکو برای قهرمانی مبارزه کند.

برخی معتقد بودند که بارسلونا می‌تواند با شکست اتلتیکو به صدر جدول برسد که نمایش درخشان شاگردان سیمئونه این اجازه را به مسی و یارانش نداد و شانس قهرمانی به مادریدی‌ها رسید.

(گزارشی از مطبوعات اسپانیا در خصوص فرصت سوزی بارسلونا را در اینجا مشاهده کنید)

مارکا در گزارش خود به تمجید از سیمئونه پرداخت و نوشت چرا این سرمربی آرژانتینی شایسته تقدیر است.این رسانه مادریدی در گزارش خود نوشت: آدم‌های کمی نیستند که شاتگان (نوعی تفنگ) در دست پس از هر لغزش اتلتیکو منتظر اعدام سیمئونه‌اند ولی این سرمربی به آنها اجازه نخواهد داد. او تصویر مادرید را 180 درجه تغییر داد و نمایش درخشانی مقابل بارسلونا به ثبت رسانید.

مارکا از علل نمایش درخشان سیمئونه مقابل بارسلونا نوشت و مدعی شد که ال چولو برنده دیشب بازی بود. سرمربی که می‌تواند با لغزش زیدان جام را به جنوب مادرید آورد. 

*جاه طلبی برای کسب جام دوباره لالیگا

اتلتیکو پس از 7 سال منتظر کسب جام لالیگاست. سیمئونه می خواهد بار دیگر به دو قطبی بارسا و رئال در قهرمانی اسپانیا پایان دهد و یک بار دیگر جام نقره ای لالیگا را بالای سر برد. آنها در سال 2014 آخرین بار با شکست دادن همین بارسلونا و مسی جام قهرمانی را در نیوکمپ بالای سر بردند و حالا با تساوی در ورزشگاه آبی‌اناری‌ها قدمی بلند برای قهرمانی برداشتند.

*مسی این بار مقابل سیمئونه شکست خورد

در 28 بازی گذشته این 2 تیم،اتلتیکومادرید گل دریافت کرده بود ولی این بار سیمئونه مقابل مسی و یارانش ایستاد و نمایشی درخشان را ثبت کرد. آنها در نیمه اول عملکرد خوبی از خود به ثبت رساندند و اوبلاک دوباره مهارهای جادویی خود را به نمایش گذاشت.

*مصدومیت‌ها مانع سیمئونه نشدند

وقتی «توماس لمار» مصدوم شد، برخی فکر کردند که با رفتن مهره اصلی اتلتیکو سیمئونه تسلیم خواهد شد ولی این سرمربی با آوردن سائول و تغییر دادن سبک بازی کاراسکو، به خط حمله اتلتیکومادرید طراوت فوق العاده ای داد و باعث شد تا بهترین نمایش روخی بلانکو در نیمه اول به ثبت برسد.

اتلتیکومادرید در 3 بازی انتهایی خود باید به مصاف تیم‌های رئال سوسیداد، اوساسونا و وایادولید برود. دیدار برای سوسیداد سخت خواهد بود. دیداری که بامداد پنج شنبه در مادرید برگزار می‌شود و سیمئونه باید هر چه دارد را در زمین به کار گیرد تا دوباره بتواند از سد باسکی‌ها عبور کند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول