اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

خانزاده: مقابل پیکان در سطح خودمان نبودیم/ تساوی عادلانه بود

مدافع تیم فوتبال تراکتور گفت: مقابل پیکان در سطح خودمان نبودیم و تساوی عادلانه بود.

خانزاده: مقابل پیکان در سطح خودمان نبودیم/ تساوی عادلانه بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدرضا خانزاده پس از تساوی یک بر یک تیم‌های پیکان و تراکتور در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال درباره مصدومیت خود در این بازی اظهار داشت: مشکل از همسترینگ من است. به دلیل استارتی که در جریان بازی زدم هسمترینگم سِر شده است زیرا از دیدارهای سخت و فشرده لیگ قهرمانان به این مسابقه آمدیم.

وی افزود: از طرفی گوارش من در هفته‌های اخیر خیلی به هم ریخته بود و انرژی زیادی را از دست داده بودم. 

مدافع تراکتور درباره به تساوی کشیده شدن این مسابقه گفت: به هیچ عنوان در  سطح خودمان نبودیم و از لحاظ بدنی خسته بودیم. این تیم اصلا تراکتور نبود و با توجه به سرحالی تیم پیکان مساوی عادلانه بود.

خانزاده درباره عملکرد فوق‌العاده خط دفاعی تراکتور در رقابت‌های لیگ قهرمانان عنوان کرد: وظیفهمان بود که چنین عملکردی داشته باشیم.

وی گفت: هرتیمی با عملکرد تراکتور به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کرد ماجرا را بزرگ می‌کرد و بنر و ویترین می‌زدند، اما ما با کمترین توقع، کمترین ادعا و فکر می‌کنم با کمترین هزینه بهترین خط دفاعی آسیا شدیم، اما هیچ اتفاقی نیفتاد.

خانزاده ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم که تیم صعود کرد، اما هیچ برنامه‌ای به تراکتور نپرداخت و فکر می‌کنم از این به بعد هم برنامه‌های تلویزیونی به برنامه سایر تیم‌ها بپردازند و نقاط ضعف و قوت تیم‌های دیگر را بررسی می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول