اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

گواردیولا:عملکردمان در راه افتخارآفرینی بی نظیر است/از چالش های غیرمنتظره عبورکردیم که قهرمان شویم

سرمربی منچسترسیتی معتقد است شاگردانش از چالش های بسیاری با تلاش و جنگندگی بسیار عبورکردند و با شایستگی مقام قهرمانی لیگ برتر را گرفتند.

گواردیولا:عملکردمان در راه  افتخارآفرینی بی نظیر است/از چالش های غیرمنتظره عبورکردیم که قهرمان شویم

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته منچسترسیتی به میدان نرفت اما مقام قهرمانی لیگ برتر در فصل جاری را از آن خود کرد.

سیتیزن ها وقتی خبردارشدند، منچستریونایتد، همشهری آنها و نزدیک ترین رقیب در بازی هفته سی و ششم با لسترسیتی 2 بریک شکست خورده، خیال شان کاملا راحت شد و با کسب 80 امتیاز و ایجاد فاصله 10 امتیازی با تیم دوم (منچستریونایتد) قهرمانی را جشن گرفتند.

سایت باشگاه منچسترسیتی بعد از این اتفاق سراغ پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی و موفق آبی های آسمانی رفت و نظرش را درباره مقام نخست امسال پرسید.

پپ  در این گفت وگو از تلاش خود و بازیکنانش گفت. همینطور از تلاش بازیکنان، همکاران  و کارکنان منچسترسیتی حرف زد اما در عین حال از هواداران و حمایت های این گروه نیز غافل نشد.

*تعاریف گواردیولا

او گفت:عملکردمان در فصل جاری بی نظیر بود. بیشترین سختی را هم تحمل کردیم و به آنچه می خواستیم و اعتقاد داشتیم، رسیدیم.

 

او افزود:بسیار افتخار می کنم که در منچسترسیتی مربی هستم و با این گروه از بازیکنان که بسیار عالی هستند، کار می کنم. با تمام محدودیت ها و مشکلاتی که وجود داشته، این مجموعه عملکردی شگفت انگیز داشته است.

گواردیولا که از کسب مقام نخست راضی است، ادامه داد:بازیکنانم هرگز دست از کار سخت برنداشتند. آنها برای کسب موفقیت به معنای واقعی جنگیدند. 

*عبور از چالش ها

گواردیولا همچنین در ادامه صحبت هایش همچنان از مجموعه بازیکنانش تعریف کرد و اظهارداشت: آنها همیشه سعی می کنند بهتر باشند. بسیار با انعطاف کار می کنند. این مورد در همه بازیکنان ما به چشم می خورد. حتی ما همکارانی در پشت صحنه داشتیم که بی وقفه کار کردند تا بازیکنان آماده و مجهز باشند. آنها فعالیت کردند تا ما بتوانیم از چالش های غیرمنتظره به سلامت عبور کنیم.

مربی پیشین بایرن مونیخ و بارسلونا بعد از این تعاریف از دیگر همکارانش در منچسترسیتی نیز تقدیر کرد و گفت: نباید در این قهرمانی از نقش همه کارکنان باشگاه غافل شد. آنها برای پیشبرد امور تیم تلاش کردند تا ما به این نقطه برسیم.

سرمربی سیتیزن ها در ادامه حرف هایش ، قدردانی هم از هواداران منچسترسیتی داشت. او اظهار داشت:بسیار مهم است که از هواداران مان تشکر کنیم. درست است که در این فصل نتوانستیم در صدای تماشاگران مان را در ورزشگاه در پشت سرمان بشنویم، اما می دانیم که دل آنها همیشه با ما بوده است.قدر آنها را می دانیم و این موفقیت را در سایه حمایت های آنها کسب کرده ایم. امیدوارم همه ما بتوانیم در پایان فصل و یک روز بیادماندنی جشن خود را برپا کنیم. این سال سختی برای همه ما بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول