اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

تدریس بهترین اساتید ووشو ایران در دوره مربیگری حرفه‌ای

مدیر تیم‌های ملی ووشو گفت: فدراسیون ووشو مسیر خودش را پیدا کرده و این دوره‌های آموزشی این نوید را می‌دهد تا فدراسیون ووشو جایگاه فعلی خود را در جهان حفظ کند.

تدریس بهترین اساتید ووشو ایران در دوره مربیگری حرفه‌ای

مجید ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری دوره حرفه‌ای مربیگری از سوی فدراسیون ووشو، اظهار داشت: ورزش ووشو یک هنر رزمی و ترکیبی است که دارای جذابیت‌های زیادی در بخش ساندا و تالو با اجرای فرم زیبایی خاص خودش را دارد. بیش از 180 کشور در دنیا ووشو را به جدیت دنبال می‌کنند و این ورزش در این کشورها دارای جایگاه خاصی است از این رو تمام کشورها در صدد این هستند تا بتوانند با ارتقای مربیان زیر مجموعه خودشان از علم روز دنیا استفاده کنند. با توجه به شیوع بیماری کرونا، فضای آموزشی در تمامی رشته‌های ورزشی به مخاطره افتاد و محدود شد. دوره مربیگری پیشرفته و حرفه‌ای ووشو برای اولین بار در فدراسیون ووشو برگزار خواهد شد و حرکت بسیار جدیدی است.

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره، ارتقای مربیان ملی، لیگ و استانی است. بنابراین سطح مربیان‌مان از لحاظ فنی و علمی بالا می‌رود و تغییرات بسیار خوبی ایجاد خواهد شد. قطعا بزرگترین و بهترین اساتید ووشو ایران تدریس دروس تئوری و عملی را در این دوره حرفه‌ای مربیگری برعهده خواهند داشت.

ملکی یادآور شد: برگزاری این دوره آموزشی بالطبع در رشد فنی مربیان ووشو حائز اهمیت خواهد بود، چون تمام مربیان سراسر کشور در این دوره‌ شرکت خواهند کرد و در ادامه نیز می‌توانند به سطح فنی تمامی ووشوکاران سراسر کشور کمک کنند. مسلما برگزاری این دوره‌های آموزشی جدید، تاثیر زیادی روی دیده شدن ووشو دارد و ثمره‌های این آموزش را در سالهای آینده خواهیم دید.

مدیر تیم‌های ملی ووشو با اشاره به اینکه رشته ورزشی ووشو در ایران همیشه موفق بوده و باید این روند موفقیت ادامه دار باشد، تاکید کرد: در 13 سالی که مهدی علی‌نژاد رئیس فدراسیون ووشو بود، کارهای بزرگ و بنیادی در ووشوی ایران انجاد داد. از روزی هم که امیر صدیقی این مدیر جوان سکان فدراسیون ووشو را در دست گرفته‌ است کماکان این مجموعه در مسیر پیشرفت قرار دارد و اتفاقات جدیدی رخ داده است. برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی به طور مستمر و مداوم پیگیری می‌شود. صدیقی به دنبال این است که مربیان ووشو کشور با علم و دانش روز دنیا بیشتر آشنا شوند.

وی خاطرنشان کرد: فدراسیون ووشو مسیر خودش را پیدا کرده است و این دوره‌های آموزشی این نوید را می‌دهد تا فدراسیون ووشو جایگاه فعلی خود را در جهان حفظ کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول