اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

هفته 23 لیگ برتر|سپاهان به دنبال برد چهاردهم و دربی خودروسازان

سه مسابقه باقی مانده از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال روز یکشنبه برگزار می‌شود.

هفته 23 لیگ برتر|سپاهان به دنبال برد چهاردهم و دربی خودروسازان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سه مسابقه باقی مانده از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال روز یکشنبه برگزار می شود. در این روز یک دربی دیگر در پایتخت برگزار می‌شود که حساسیت دربی سرخابی را ندارد اما نتیجه آن برای تیم‌های قعرنشین اهمیت زیادی دارد. سپاهان هم برای ماندن در کورس قهرمانی باید در خانه دیگر تیم صنعتی لیگ مس رفسنجان را شکست بدهد.

نگاهی به این بازی ها می اندازیم؛

سپاهان - مس رفسنجان؛ زردپوشان به دنبال برد چهاردهم

سپاهان در طول هفته ای که گذشته همچنان درگیر حواشی مسابقه با پرسپولیس بود و این حاشیه ها همچنان ادامه دارد.سپاهان از پرسپولیس شکایت کرده اما فارغ از همه آن ماجراها تیم سپاهان باید در این بازی خانگی پیروز شود تا در کورس قهرمانی باقی بماند. مس رفسنجان هم  در حال حاضر با 28 امتیاز در رده هفتم جدول ایستاده رتبه ای که برای تیم تازه وارد مس آبرومند محسوب می شود اما شاگردان ربیعی دو شکست متوالی در لیگ را تجربه کرده اند و این هفته هم با تیم خوب سپاهان بازی دارند. سپاهان بازی رفت را هم 2 بر یک برده است. اگر مس بازهم شکست بخورد شرایط خودش در جدول لیگ متزلزل می شود ولی اگر بتواند از سپاهان امتیاز بگیردهم به خودش کمک کرده و هم  به سود دیگر مدعیان قهرمانی عمل کرده است. زردپوشان اصفهانی به دنبال برد چهاردهم خود در لیگ برتر هستند.

سایپا - پیکان؛ دربی خودروسازان

دومین دربی پایتخت در کمتر از سه روز در تهران برگزار می شود ولی این مرتبه حساسیت دربی سرخابی حداقل در بین هواداران فوتبال دیده نمی شود. نتیجه این بازی همیشه برای مدیران دو کارخانه خودرو سازی ایران اهمیت دارد ولی این مرتبه شرایط جدول هم این بازی را حساس تر از همیشه کرده است. سایپا آخرین بردش در هفته دوازدهم مقابل استقلال بود و بعد از آن یا باخته یا مساوی کرده است و اکنون در منطقه خطر قرار دارد. پیکان اما با 27 امتیاز در میانه های جدول قرار دارد و خیالش بابت سقوط نکردن تا حد زیادی راحت است. بازی رفت دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک تمام شد اما این مرتبه نتیجه مساوی اصلا برای سایپا خوب نیست و این تیم برای بقا نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی خانگی دارد. 

نفت مسجدسلیمان - ماشین سازی؛ حساس در قعرجدول

این بازی هم برای قعرنشینان جدول اهمیت زیادی دارد. محمود فکری توانست مس رفسنجان را شکست بدهد و اکنون تیمش با 24 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد و هنوز به جایگاه امن در جدول نرسیده است از سویی دیگر ماشین سازی یازده امتیازی اخرین تیم جدول لیگ است که امید زیادی به بقا ندارد هرچند اکبرپور توانسته نوار باخت های ماشین سازی را قطع کند و دو امتیاز بگیرد اما او برای حفظ تیم در لیگ برتر کار سختی در پیش دارد. مسابقه رفت دو تیم را هم نفت مسجدسلیمان یک بر صفر برده است.

اسامی داوران سه مسابقه هفته بیست و سوم

*یکشنبه ۲۶ اردیبهشت  

سپاهان- مس رفسنجان

رضا کرمانشاهی – محمد جواد مداح – علی اکبر نوری- محمد حسین ترابیان

ناظر: سعید بطحایی   

 سایپا تهران- پیکان تهران

اشکان خورشیدی – سعید قاسمی – بهزاد پناهی – احمد محمدی

ناظر: علیرضا یزدانی   

نفت مسجد سلیمان – ماشین سازی

محمد رضا تارخ – حامد صفایی – سعید زیبا – علیرضا حیدرپناه

ناظر: یدالله جهانبازی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول