اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مطهری: برای دربی باید بالاترین سطح تمرکز را داشته باشید/ می‌خواهیم فوتبال شناوری بازی کنیم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای دربی فقط مسائل فنی و تاکتیکی مهم نیست، بلکه باید در تمام دقایق بازی تمرکز کافی داشته باشید.

مطهری: برای دربی باید بالاترین سطح تمرکز را داشته باشید/ می‌خواهیم فوتبال شناوری بازی کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمید مطهری درباره برگزاری دربی 95 پایتخت اظهار داشت: این مسابقه حساسیت‌های خودش را دارد، از همه نظر تیم را برای دربی آماده کرده‌ایم، زیرا جدای از مسائل فنی و تاکتیکی باید برای این مسابقه بالاترین سطح تمرکز را داشته باشیم.

وی افزود: برای دربی فقط مسائل فنی و تاکتیکی مهم نیست، بلکه باید در تمام دقایق بازی تمرکز کافی داشته باشید تا بتوانید آن را مدیریت کنید. می‌خواهیم با فوتبالی قابل احترام 3 امتیاز این مسابقه را کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره آماده شدن برخی بازیکنان این تیم مثل محمد حسین کنعانی زادگان که مقابل سپاهان مصدوم شده بودند، به دربی که  توضیح داد: درباره بازی با سپاهان حرف‌های زیادی برای گفتن دارم، اما به دلیل حساسیت دربی هیچ صحبتی نسبت به مسائل فنی و حاشیه‌ای آن مسابقه نکردم، زیرا می‌خواهیم در دربی فوتبال قابل قبول و قابل احترامی انجام داده و تاکتیک‌های مدنظر خودمان را ارائه بدهیم. می‌خواهیم فوتبال شناور خودمان را بازی کنیم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول