اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

محمدخانی:‌ عملکرد پرسپولیس در نیمه دوم بهتر شد/ درگیری های آخر بازی زشت بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این تیم در نیمه دوم دربی با توجه به تغییراتی که در ترکیبش به وجود آمد عملکرد خیلی بهتری داشت.

محمدخانی:‌ عملکرد پرسپولیس در نیمه دوم بهتر شد/ درگیری های آخر بازی زشت بود

ناصر محمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال در هفته بیست و سوم لیگ برتر اظهار داشت: در نیمه اول دو تیم با ارائه فوتبالی محتاط یکدیگر را محک زدند. دربی بازی سنگینی است و هر تیمی گل اول را بخورد،  کار سختی برای جبران نتیجه دارد. به همین دلیل هر دو تیم اجازه نمی‌دادند حریف موقعیت خاصی روز دروازه‌شان خلق کند.

وی افزود: در نیمه اول بیشتر توپ در مرکز زمین بود و هافبک‌های استقلال و پرسپولیس مدام با هم درگیر می‌شدند. به همین دلیل در این نیمه بازی متعادل بود. هر چند استقلال مالکیت توپ را بیشتر در اختیار داشت.

پیشکسوت تیم پرسپولیس اضافه کرد: در نیمه دوم با توجه به تغییراتی که گل‌محمدی در ترکیب پرسپولیس به وجود آورد، این تیم خیلی بهتر بازی کرد و با فشار روی حریف از همان جلو توانست گل برتری خود را به ثمر برساند. هر چند موقعیت‌های دیگری هم داشت که از آنها استفاده نکرد. در کل عملکرد پرسپولیس را در نیمه دوم خیلی بهتر از نیمه اول دیدم.

محمدخانی درباره اعتراض‌های متوالی بازیکنان  و کادر فنی دو تیم به یکدیگر و داور  عنوان کرد: دو تیم خوب پایتخت ایران مقابل هم بازی می‌کردند و به همین دلیل باید بازیکنان و کادر فنی هر دو تیم صبورتر بوده و وارد درگیری و اعتراض نمی‌شدند. البته استقلالی‌ها بیشتر به داور معترض بوده و بیشتر هم خطا کردند. آنها پس از دریافت گل عصبی‌تر شده و خطاهای بیشتری انجام دادند. 

وی ادامه داد: پس از هر خطا بازیکنان هر دو تیم به سمت سینه داور می‌رفتند. این همه مضرات چنین موضوعی را تکرار کردیم اما باز هم می‌بینیم در فوتبال‌مان چنین مسائلی تکرار می‌شود. وقتی داور سوتش را زده چرا باید به سینه وی رفت زیرا در این حالت رأی خود را تغییر نمی‌دهد. وقتی هم به بازیکنی کارت زرد می‌دهد دیگر نمی‌تواند آن را داخل جیبش بگذارد.  اعتراض به داور، گرفتن دست وی و هُل دادنش اصلا درست نیست.

پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره درگیری‌های پایان این مسابقه تصریح کرد:‌ واقعا این کارها زشت بود. باید دید داور و ناظر بازی درگیری‌های پایان دربی را چگونه گزارش می‌کنند تا مشخص شود چه نفراتی این حرکات زشت را انجام دادند. قطعا آنها با جریمه مواجه خواهند شد.

محمدخانی درباره نزدیک‌تر شدن پرسپولیس به کسب پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر توضیح داد: این برد واقعا 6 امتیازی بود زیرا هم پرسپولیس را به صدر جدول رساند و هم اختلاف امتیازش با استقلال را بیشتر کرد. پرسپولیس مقابل سپاهان هم بازی خیلی خوبی انجام داد. اگر در این 8 بازی باقیمانده هم چنین نمایشی ارائه بدهد خیلی راحت قهرمان می‌شود. قبل از دیدار با استقلال گفتم اگر مثل بازی با سپاهان کار کند راحت می‌تواند استقلال را هم شکست بدهد.

وی با اشاره به عملکرد خوب عیسی آل‌کثیر توضیح داد: وی هم خوب دوندگی داشت و هم خوب به عقب آمده و دفاع می‌کرد. عیسی با دوندگی‌های خود مدافعان حریف را آزار داد، خیلی زحمت کشید و در نهایت گل  به ثمر رساند. آل کثیر با تلاش مداوم اجازه نمی‌دهد مدافعان زمین از عقب زمین شروع به بازی‌سازی کنند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اعتراض یحیی گل‌محمدی به مشکلات مالی و درخواست وی از مدیران این باشگاه برای حل مشکلات گفت: پرسپولیس اکنون برنده دربی شده و به صدر جدول صعود کرده است. برد دربی در تاریخ ثبت می‌شود و مدیران باشگاه باید هر چه سریع‌تر مشکلات را حل کنند. همانگونه که بازیکن و کادر فنی زحمت می‌کشند باشگاه هم باید به تعهدات خود عمل کنند و اکنون بهترین موقعیت برای عمل به این تعهدات است. البته فکر می‌کنم مدیران باشگاه برای رفع این مشکلات تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول